Hrana za aktivnejše možgane

    Boljši spomin, uspešnejše rezultate izpitov in boljše razpoloženje lahko dosežemo v zelo kratkem času, če uživamo določeno hrano. Naravne spojine, ki so v živilih, lahko obvarujejo naš imunski sistem, čistijo telo kancerogenih snovi in pesticidov ter zmanjšujejo depresijo. Poglejmo si nekaj primerov.

    Bučna semena
    Bučna semena pomagajo uravnavati naše razpoloženje.

    Repa vsebuje velike količine vitamina B, ki pospešuje procesiranje informacij in urejevanje spomina. Sveža repa lahko pomaga tudi kot antidepresiv.
    Inčuni vsebujejo desetkrat več omega-3 maščobnih kislin kot tuna. Omega-3 preprečuje izgubo spomina in izboljšuje razpoloženje. V inčunih najdemo tudi vitamin D in kalcij.
    Tudi jajca kokoši, ki prebivajo na prostem in si same iščejo hrano, vsebujejo veliko omega-3 maščobnih kislin kot tudi vitamin E.
    V jagodičastem sadju se nahajajo kemične spojine, ki ščitijo nevrone in izboljšujejo možnosti dolgoročnega spomina.
    Feferoni vsebujejo sestavino, ki sprošča endorfin v možganih, zato se lažje osredotočamo na določene stvari.
    Ohrovt preprečuje ali upočasnjuje staranje možganov.
    Bučna semena vsebujejo sestavino, ki proizvaja serotonin, ta pa pripomore k odličnemu razpoloženju.
    Temna čokolada vsebuje flavonol, ki izboljšuje cirkulacijo krvi, kar pomeni, da so možgani bolje prekrvavljeni. Raziskave so pokazale, da so osebe, ki so uživale temno čokolado, uspešneje reševale matematične naloge od ostalih udeležencev.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte