Je pridobivanje kilogramov po menopavzi zares neizbežno?

Pogosto slišimo, da je menopavza skorajda neizbežno povezana s pridobivanjem kilogramov.

5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.
Zdravje & prehranaHrana za aktivnejše možgane

Hrana za aktivnejše možgane

MORDA VAS ZANIMA

Boljši spomin, uspešnejše rezultate izpitov in boljše razpoloženje lahko dosežemo v zelo kratkem času, če uživamo določeno hrano. Naravne spojine, ki so v živilih, lahko obvarujejo naš imunski sistem, čistijo telo kancerogenih snovi in pesticidov ter zmanjšujejo depresijo. Poglejmo si nekaj primerov.

Bučna semena
Bučna semena pomagajo uravnavati naše razpoloženje.
- Oglas -

Repa vsebuje velike količine vitamina B, ki pospešuje procesiranje informacij in urejevanje spomina. Sveža repa lahko pomaga tudi kot antidepresiv.
Inčuni vsebujejo desetkrat več omega-3 maščobnih kislin kot tuna. Omega-3 preprečuje izgubo spomina in izboljšuje razpoloženje. V inčunih najdemo tudi vitamin D in kalcij.
Tudi jajca kokoši, ki prebivajo na prostem in si same iščejo hrano, vsebujejo veliko omega-3 maščobnih kislin kot tudi vitamin E.
V jagodičastem sadju se nahajajo kemične spojine, ki ščitijo nevrone in izboljšujejo možnosti dolgoročnega spomina.
Feferoni vsebujejo sestavino, ki sprošča endorfin v možganih, zato se lažje osredotočamo na določene stvari.
Ohrovt preprečuje ali upočasnjuje staranje možganov.
Bučna semena vsebujejo sestavino, ki proizvaja serotonin, ta pa pripomore k odličnemu razpoloženju.
Temna čokolada vsebuje flavonol, ki izboljšuje cirkulacijo krvi, kar pomeni, da so možgani bolje prekrvavljeni. Raziskave so pokazale, da so osebe, ki so uživale temno čokolado, uspešneje reševale matematične naloge od ostalih udeležencev.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×