Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.
Zdravje & prehranaHrana, ki krepi imunski sistem

Hrana, ki krepi imunski sistem

MORDA VAS ZANIMA

Če želite okrepiti svoj imunski sistem si lahko pomagate tudi s prehrano. Na svoj krožnik lahko bolj redno uvrstite nekaj živil, ki so še posebej učinkovita pri krepitvi imunskega sistema.

- Oglas -

hrana imunski sistem

Beljakovine

V svoj jedilnik vključite dovolj kakovostnih beljakovin, ki jih najdete v ribah, morskih sadežih, mesu in mlečnih izdelkih. Jajčni beljaki vsebujejo veliko dragocenih aminokislin. Če želite uživati le rastlinske vire beljakovin posezite po semenih chia, stročnicah in njihovih kalčkih.  Odličen vir beljakovin so tudi semena in oreški.

Železo

Pusto meso je bogato z železom. Pomanjkanje železa pa lahko oslabi vaš imunski sistem oziroma vaše splošno počutje, saj pomanjkanje občutimo  kot utrujenost, izčrpanost, slabo koncentracijo. Seveda lahko na svoj jedilnik vključite tudi brezmesne vire železa. To so na primer  sladki krompir, grah, datlji, fige, suhe slive, melasa, artičoke, špinača, fižol, tofu in sezam. Za absorpcijo železa v telesu pa so nujno potrebni  tudi drugi elementi, kot so baker, mangan, kobalt in vitamin C, zato poskrbite, da obenem jeste tudi hrano bogato s temi elementi.

Vitamin C

Vitamin C je izjemno pomemben za krepitev imunskega sistema, zato poskusite živila bogata z vitaminom C vsakodnevno vključiti v svojo prehrano. Veliko vitamina C vsebujejo agrumi (grenivke, limone, pomaranče), kislo zelje, brokoli, cvetača, brstični ohrovt. Pomembno je, da živila z vitaminom C uživate skozi ves dan.

Probiotiki

- Oglas -

Črevesje ima izjemno pomembno vlogo pri delovanju imunskega sistema. Probiotiki so bakterije, ki ugodno vplivajo na zdravje in imunski sistem. Te bakterije so v hrani ali pa jih jemo kot dodatke.  Naravno jih vsebujejo fermentirani mlečni izdelki.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×