Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaHrana, ki krepi imunski sistem

Hrana, ki krepi imunski sistem

MORDA VAS ZANIMA

Če želite okrepiti svoj imunski sistem si lahko pomagate tudi s prehrano. Na svoj krožnik lahko bolj redno uvrstite nekaj živil, ki so še posebej učinkovita pri krepitvi imunskega sistema.

- Oglas -

hrana imunski sistem

Beljakovine

V svoj jedilnik vključite dovolj kakovostnih beljakovin, ki jih najdete v ribah, morskih sadežih, mesu in mlečnih izdelkih. Jajčni beljaki vsebujejo veliko dragocenih aminokislin. Če želite uživati le rastlinske vire beljakovin posezite po semenih chia, stročnicah in njihovih kalčkih.  Odličen vir beljakovin so tudi semena in oreški.

Železo

Pusto meso je bogato z železom. Pomanjkanje železa pa lahko oslabi vaš imunski sistem oziroma vaše splošno počutje, saj pomanjkanje občutimo  kot utrujenost, izčrpanost, slabo koncentracijo. Seveda lahko na svoj jedilnik vključite tudi brezmesne vire železa. To so na primer  sladki krompir, grah, datlji, fige, suhe slive, melasa, artičoke, špinača, fižol, tofu in sezam. Za absorpcijo železa v telesu pa so nujno potrebni  tudi drugi elementi, kot so baker, mangan, kobalt in vitamin C, zato poskrbite, da obenem jeste tudi hrano bogato s temi elementi.

Vitamin C

Vitamin C je izjemno pomemben za krepitev imunskega sistema, zato poskusite živila bogata z vitaminom C vsakodnevno vključiti v svojo prehrano. Veliko vitamina C vsebujejo agrumi (grenivke, limone, pomaranče), kislo zelje, brokoli, cvetača, brstični ohrovt. Pomembno je, da živila z vitaminom C uživate skozi ves dan.

Probiotiki

- Oglas -

Črevesje ima izjemno pomembno vlogo pri delovanju imunskega sistema. Probiotiki so bakterije, ki ugodno vplivajo na zdravje in imunski sistem. Te bakterije so v hrani ali pa jih jemo kot dodatke.  Naravno jih vsebujejo fermentirani mlečni izdelki.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×