Enostavno do poletne postave?

    Se pripravljate na sezono kopalk? Si želite zgubiti nekaj kilogramov, pa ste popolnoma zmedeni ob poplavi diet? Za vas smo pripravili nekaj preprostih vodil.

    Nikoli brez fizične aktivnosti

    Šport in aktivnost ne morata zamenjati dobre diete oziroma načina prehranjevanja. Vseeno pa sta zelo pomembna pri izgubljanju kilogramov. Povezava med športom in dobro prehrano se je izkazala za najboljšo tehniko do želenih rezultatov. Tako se maščoba bolj enakomerno zgublja po celem telesu, medtem pa se mišice krepijo na bolj celosten način. Šport bo dvignil vaše razpoloženje, zmanjšal napade lakote, dolgoročno pa se boste na ta način izognili razvoju številnim boleznim. Veliko strokovnjakov priporoča aerobno telesno aktivnost kot so tek, hitra hoja in kolesarjenje, medtem ko so drugi bolj zagovorniki dvigovanja uteži. Kaj boste izbrali, je odvisno od vas, zato poskusite oba načina.

    hujšanje

    Kaj jesti za zajtrk

    Nekaj časa nazaj smo pisali o najbolj optimalnem zajtrku. Le-ta naj bo bogat z beljakovinami. Privoščite si jajčka, skuto, grški jogurt, pusto meso in zelenjavo. Pozabite na koruzne kosmiče in kruh z marmelado, zjutraj se napolnite z energijo, ki bo trajala dlje časa. Kava naj bo brez sladkorja, mleka in smetane.

    Moč sadja ter zelenjave

    Sadje se ne sme jesti po obroku, temveč kot prigrizek. Sadje ima veliko vlaknin, mineralov ter vitaminov, ampak pazljivo! Vsebuje tudi glukozo oziroma sladkor, zato ne pretiravajte. Posezite po zelenjavi, saj boste z njo zaužili prav tako ogromno vlaknin, le da občutno manj sladkorja. Uživajte zelenjavo vseh barv, najbolje da svežo. Če vam surova zelenjava ne tekne, si skuhajte zelenjavno juhico. Obe vrsti hrane izboljšujeta prebavo, kar je zelo prijetna novica za vse tiste, ki se počutite zaprti ali napihnjeni.

    Belo meso in ribe

    Za kosilo in večerjo si privoščite piščanca, purana in vse vrste rib. Če vam belo meso ne diši, vam priporočamo govedino in ne svinjine. Pri pripravi bodite previdni, saj pohanje in cvretje ne prideta v poštev. Uporabljajte oljčno olje ter kokosovo mast.

    Še ta teden pa se lahko pridružite naši pomladni šoli hujšanja in celostne preobrazbe, kjer se boste naučili, kako brez odrekanja do lepše postave in boljšega počutja.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte