Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaEnostavno do poletne postave?

Enostavno do poletne postave?

MORDA VAS ZANIMA

Se pripravljate na sezono kopalk? Si želite zgubiti nekaj kilogramov, pa ste popolnoma zmedeni ob poplavi diet? Za vas smo pripravili nekaj preprostih vodil.

Nikoli brez fizične aktivnosti

- Oglas -

Šport in aktivnost ne morata zamenjati dobre diete oziroma načina prehranjevanja. Vseeno pa sta zelo pomembna pri izgubljanju kilogramov. Povezava med športom in dobro prehrano se je izkazala za najboljšo tehniko do želenih rezultatov. Tako se maščoba bolj enakomerno zgublja po celem telesu, medtem pa se mišice krepijo na bolj celosten način. Šport bo dvignil vaše razpoloženje, zmanjšal napade lakote, dolgoročno pa se boste na ta način izognili razvoju številnim boleznim. Veliko strokovnjakov priporoča aerobno telesno aktivnost kot so tek, hitra hoja in kolesarjenje, medtem ko so drugi bolj zagovorniki dvigovanja uteži. Kaj boste izbrali, je odvisno od vas, zato poskusite oba načina.

hujšanje

Kaj jesti za zajtrk

Nekaj časa nazaj smo pisali o najbolj optimalnem zajtrku. Le-ta naj bo bogat z beljakovinami. Privoščite si jajčka, skuto, grški jogurt, pusto meso in zelenjavo. Pozabite na koruzne kosmiče in kruh z marmelado, zjutraj se napolnite z energijo, ki bo trajala dlje časa. Kava naj bo brez sladkorja, mleka in smetane.

Moč sadja ter zelenjave

Sadje se ne sme jesti po obroku, temveč kot prigrizek. Sadje ima veliko vlaknin, mineralov ter vitaminov, ampak pazljivo! Vsebuje tudi glukozo oziroma sladkor, zato ne pretiravajte. Posezite po zelenjavi, saj boste z njo zaužili prav tako ogromno vlaknin, le da občutno manj sladkorja. Uživajte zelenjavo vseh barv, najbolje da svežo. Če vam surova zelenjava ne tekne, si skuhajte zelenjavno juhico. Obe vrsti hrane izboljšujeta prebavo, kar je zelo prijetna novica za vse tiste, ki se počutite zaprti ali napihnjeni.

Belo meso in ribe

- Oglas -

Za kosilo in večerjo si privoščite piščanca, purana in vse vrste rib. Če vam belo meso ne diši, vam priporočamo govedino in ne svinjine. Pri pripravi bodite previdni, saj pohanje in cvretje ne prideta v poštev. Uporabljajte oljčno olje ter kokosovo mast.

Še ta teden pa se lahko pridružite naši pomladni šoli hujšanja in celostne preobrazbe, kjer se boste naučili, kako brez odrekanja do lepše postave in boljšega počutja.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×