fbpx
Domov Zdravje & prehrana Doma lahko izdelate tudi mehčalec za perilo

Doma lahko izdelate tudi mehčalec za perilo

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Kupljeni mehčalci za perilo lahko povzročajo alergijske reakcije ali dražijo kožo, njihova izdelava in pakiranje pa onesnažujeta okolje. Če mehčalec za perilo vseeno uporabljate, lahko poskusite tudi z doma narejenim mehčalcem, ki verjetno res ne bo tako zelo učinkovit kot kupljen, bo pa zato veliko bolj prijazen do vaše kože in okolja.

Mehčalec za perilo izdelava

Sestavine:

  • 5 skodelic tople vode
  • 3 skodelice jabolčnega kisa
  • skodelica naravnega balzama za lase

Postopek:

Zmešajte vodo in balzam za lase in dodajte kis. Uporabite isto količino kot bi uporabili drugače, če bi dodali mehčalec iz trgovine.

Če ne želite uporabiti balzama za lase, lahko poskusite tudi drugo možnost in namesto balzama uporabite sodo bikarbono. V tem primeru uporabite šest skodelic kisa in eno skodelico sode bikarbone. Ko premešate, pred uporabo malce počakajte, da se mešanica ne peni več.

Mehčalec pa lahko nareditu tudi s sodo bikarbono in kisom.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×