Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.
Zdravje & prehranaDepresija in naravna pomoč: kateri dodatki so lahko še posebej koristni?

Depresija in naravna pomoč: kateri dodatki so lahko še posebej koristni?

MORDA VAS ZANIMA

Depresija je bolezen, ki nedvomno zahteva celostni pristop. V določenih primerih so lahko zelo učinkovita podpora tudi naravni dodatki. Znano je na primer, da velja šentjanževka za nekakšen naravni antidepresiv, njeno učinkovitost pa potrjujejo tudi številne študije. Vendar pa ni primerna za uporabo sočasno z antidepresivi, saj lahko pride do nevarnih interakcij. To pa še ne pomeni, da si ne morete tudi v primeru, da že jemljete zdravila, ki vam jih predpisal zdravnik, pomagati z nekaterimi drugimi dodatki. Seveda tudi v tem primeru priporočamo, da se najprej posvetujete z zdravnikom, čeprav v večini primerov ni posebnih kontraindikacij.

Kurkumin

- Oglas -

Kurkumin, glavna sestavina kurkume, je znan po izredno močnem protivnetnem delovanju. Ker naj bi bila tudi depresija ena izmed bolezni, ki so lahko med drugim močno povezane s kroničnimi vnetji v telesu, ni presenetljivo, da mnogim pomaga uživanje kurkumina. Koristi lahko že pogostejše vključevanje kurkume v prehrano, pitje zlatega mleka ipd., za večje doze kurkumina pa pridejo v poštev predvsem prehranska dopolnila.

Probiotiki

Za črevesje se vse pogosteje uporablja poimenovanje naši drugi možgani. Prav tam se na primer tvori večji del serotonina – nevrotransmiterja, ki je ključen za spopadanje z depresijo. Tako ljudem z depresijo pogosto pomaga povečan vnos probiotikov, ki so pravzaprav koristne bakterije, nujne za ohranjanje uravnotežene črevesne flore. Hkrati ne pozabite na veliko vlaknin v prehrani, ki predstavljajo hrano za koristne bakterije.

Vitamin D

Ogromnemu deležu prebivalstva primanjkuje vitamina D, kar med drugim povečuje tveganja za hormonska neravnovesja v telesu. Tudi depresija je še posebej pogosta pri ljudeh s pomanjkanjem tega vitamina. To pa pomeni, da je lahko tudi povečan vnos vitamina D ena izmed naravnih metod za spopadanje z depresijo. To je še posebej pomembno v zimskih mesecih, ko sonca ni na pretek. Prav sončna svetloba je namreč ključna za tvorbo vitamina D v našem telesu.

Metilirana oblika folne kisline in vitamina B12

Še ena izmed možnosti, kako z naravnimi pristopi prispevati k izboljšanju razpoloženja, je dodatek folne kisline in vitamina B12. Še posebej priporočljiva naj bi bila t. i. metilirana oblika obeh vitaminov.

Rožni koren in ašvaganda

- Oglas -

Rožni koren se uvršča med t. i. adaptogene rastline, ki pomagajo našemu telesu pri spopadanju s stresnimi situacijami. Poleg tega pa pomaga tudi pri nenehni utrujenosti in pri težavah s koncentracijo. Zaradi vsega tega je lahko rožni koren koristen tudi pri premagovanju depresije. Podobno pa velja tudi za ašvagando (znano tudi pod imenom indijski ginseng), še eno adaptogeno rastlino, ki se pogosto priporoča za blaženje negativnih vplivov stresa.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×