Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehrana5 znakov, da probiotiki zares delujejo

5 znakov, da probiotiki zares delujejo

MORDA VAS ZANIMA

V zadnjem času se ogromno govori o pomenu probiotikov, torej koristnih bakterij, ki živijo v našem črevesju, za dobro zdravje. Povečan vnos probiotikov je še posebej pomemben, ko zaključite z jemanjem antibiotika – ta namreč ne uniči samo škodljivih, ampak tudi koristne bakterije, s tem pa med drugim poveča nevarnost za glivične okužbe. Tako ste se morda tudi sami odločili za uživanje prehranskega dopolnila na osnovi probiotikov, vendar pa niste prepričani, ali ta sploh deluje. Tovrstna prehranska dopolnila imajo seveda različno sestavo, zato ni nujno, da je tisto, ki ga jemljete trenutno, zares najprimernejše za vas. Na katere spremembe, ki pričajo o tem, da vam probiotiki zares koristijo, bi morali biti torej še posebej pozorni?

Izboljšano razpoloženje

- Oglas -

Naše črevesje ima velik vpliv na naše počutje oziroma razpoloženje. Pomanjkanje koristnih bakterij v črevesju lahko med drugim celo poveča nevarnost za depresijo. Eden izmed pomembnih znakov, da probiotiki delujejo, je tako običajno izboljšano razpoloženje. Probiotiki lahko namreč pomagajo pri povečanju tvorbe serotonina, nevrotransmiterja, ki ima ključen vpliv na naše razpoloženje, spanje, apetit in še mnogo več. Več koristnih bakterij v črevesju tako običajno pomeni tudi manjšo dovzetnost za stres in za negativne misli ter boljši spanec.

Več energije

Vam pogosto primanjkuje energije, čeprav skrbite za to, da dovolj spite? Morda je krivo prav neravnovesje v vašem črevesju, s čimer mislimo predvsem na pomanjkanje koristnih bakterij. Če opažate, da imate od takrat, ko ste začeli z jemanjem probiotikov, več energije kot običajno, je to vsekakor dober znak.

Boljša zbranost

Tudi pogoste težave z zbranostjo lahko izvirajo iz črevesja. Ena izmed posledic jemanja kakovostnih prehranskih dopolnil, ki vsebujejo probiotike, je tako velikokrat tudi ta, da se precej lažje zberete ob zahtevnejših nalogah in da so tudi nasploh vaše misli bolj jasne kot običajno.

Manj prebavnih težav

Verjetno najbolj očiten znak, da so izbrani probiotiki pravi za vas, je boljša prebava. To med drugim pomeni manj težav z napihnjenostjo, vetrovi, zaprtjem ipd. Zaradi boljše prebave se bo zmanjšala tudi nevarnost za pomanjkanje pomembnih hranilnih snovi, saj bo absorpcija različnih vitaminov in mineralov precej boljša.

Močnejši imunski sistem

- Oglas -

Velik del našega imunskega sistema (po nekaterih ocenah kar od 70 do 80 odstotkov!) naj bi se nahajal prav v naših prebavilih. Več probiotikov oziroma koristnih bakterij lahko tako prispeva tudi k temu, da ne boste več zbolevali tako pogosto kot doslej. Tako je zadosten vnos probiotikov še posebej pomemben v hladnejših mesecih, ko je nevarnost za gripo in prehlad načeloma največja.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×