Magnezij je eden izmed najpomembnejših mineralov za naše telo. Predstavlja pomemben gradnik kosti in mišic, zato lahko pomanjkanje magnezija privede do težav s kostmi in pogostih mišičnih krčev. Poleg tega lahko pride zaradi prenizkega vnosa magnezija do povišanega krvnega tlaka oziroma do težav s srčno-žilnim sistemom, pomanjkanje tega minerala pa je pogosto krivo tudi za težave z živčnim sistemom. Med druge pogoste simptome, ki nakazujejo, da ne zaužijete dovolj magnezija, sodijo še nespečnost, glavoboli, stalna utrujenost in zaprtje.

Banana in temna čokolada

Ena najboljših možnosti, kako preprečiti pomanjkanje magnezija, je redno uživanje različne zelenolistne zelenjave. Obstaja pa tudi nekaj drugih živil, ki vsebujejo nadpovprečne količine magnezija. Mnoga izmed njih lahko uporabite tudi za pripravo smoothijev, s katerimi boste zmanjšali tveganje za pomanjkanje omenjenega minerala. Tokrat vam zato predstavljamo 3 odlične kombinacije za zdrave in okusne napitke …

Banana in temna čokolada

Tako banane kot temna čokolada sodijo med živila, ki vsebujejo zelo veliko magnezija. Za pripravo smoothija potrebujete 1 zrelo banano in 2 koščka temne čokolade, ki ju lahko po želji zamenjate tudi s kakavom v prahu. Nato dodajte še približno 200 mililitrov mandljevega mleka, ki je prav tako odličen vir magnezija, in vse sestavine zmešajte v kuhinjskem mešalniku. Napitek je dovolj sladek, da ni potrebe po dodajanju sladil. To je lahko tudi izvrsten nadomestek za čokoladno mleko, v katerem bodo uživali tudi otroci.

Več o bananah: Banane – zdrav energijski prigrizek s kalijem

Špinača, avokado in jagode

Avokado običajno povezujemo predvsem z zdravimi maščobami, vendar gre obenem tudi za sadež, ki je zelo dober vir magnezija. Veliko magnezija pa lahko najdemo tudi v špinači. To je torej izvrstna kombinacija za oskrbo telesa s tem pomembnim mineralom, za boljši okus pa poskrbijo jagode. V mešalniku zmešajte ½ avokada, približno 15 jagod in 100 gramov špinače, skupaj z 200 mililitri vode. Če želite, da bo napitek nekoliko bolj sladek, lahko dodate še malce stevije.

Fige, sezamova semena in mandljevo mleko

Poleg tega, da vsebujejo veliko kalcija, lahko v figah najdemo tudi vse prej kot zanemarljive količine magnezija. Da boste še nekoliko povečali vsebnost magnezija, pa vam priporočamo, da v smoothie poleg približno 5 fig vključite še 1 žlico sezamovih semen in približno 30 gramov mandljev, ki jih lahko po želji zamenjate tudi z 200 mililitri mandljevega mleka. Če boste uporabili mandlje in ne mandljevo mleko, potrebujete še 200 mililitrov vode. Vse sestavine zmešajte v kuhinjskem mešalniku.

Preberite več o figah: Fige za dobro prebavo, hujšanje in sladke užitke