Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Lepota & kozmetikaŽivila za lepe in zdrave lase

Živila za lepe in zdrave lase

MORDA VAS ZANIMA

Za lepe in zdrave lase povprečna ženska porabi precej časa, energije in denarja, mnoge pa se ne zavedajo, da lahko drage šampone in pripravke nadomestijo z uravnoteženo prehrano, ki lahko lase okrepi in zdravi, s tem pa so tudi videti lepši.

- Oglas -

Lasje namreč potrebujejo zadostno količino beljakovin, glukoze, vitaminov in mineralov, da lahko normalno rastejo in so zdravi. Tanjšanje las, razcepljene konice in prhljaj so tako lahko znaki, da vašem telesu primanjkuje pomembnih hranil, zato namesto umetnih pripravkov za lase raje posezite po naslednjih živilih.

Hrana za lase

Orehi proti sivim lasem

Orehi so bogati z biotinom, vitaminom E in naravnimi vlažilnimi omega olji, vsebujejo pa celo sledove bakra, pravi strokovnjakinja Madeleine Preston. Baker namreč igra pomembno vlogo pri proizvodnji melanina, pigmenta, ki lasem daje barvo. Pomanjkanje bakra v telesu je pogost vzrok za prezgodnje sive lase, zato ne skoparite z orehi, da si ne bo treba barvati las. Lasje brez pravega življenja so lahko znak, da ne jeste dovolj beljakovin, saj lasje v veliki večini sestavljajo prav beljakovine. Če se iz različnih vzrokov beljakovinam izogibate, se rešitev morda skriva v kvinoji, ki vsebuje vse aminokisline, pomembne za telo, vključno lizin. Tega sicer najdemo v šamponih proti izpadanju las.

Leča in jajca proti izpadanju in za moč

Med vzroke za tanjšanje las in njihovo izpadanje pa lahko štejemo tudi pomanjkanje železa. Lasje postanejo »sestradani«, rast se upočasni, začne se izpadanje, zato posezite po rdečem mesu ali leči. Med živila, ki lasem pomagajo, pa so tudi jajca. Vsebujejo beljakovine in vitamina B ter D, pa tudi biotin, ki spodbuja nastajanje keratina. Ta lasem daje prožnost in moč. Iz jajc si lahko naredite tudi naravno masko za lase.

Cink proti prhljaju

- Oglas -

Če se bojujete s prhljajem, vzrok za to morda tiči v pomanjkanju cinka, ki pomaga ohranjati delovanje žlez, ki izločajo olja. Ta olja obdajajo lasne mešičke, če olj ni dovolj, pa lasišče postane suho in se začne luščiti. Veliko cinka vsebujejo ostrige, rakci in jastogi, pa tudi bučna semena, svetujejo strokovnjaki. Ko se postaramo, lasje postanejo krhki in brez življenja, razlog za to pa je lahko tudi upad kremena. Ta mineral je pomemben za ohranjanje hormonskega ravnovesja, veliko pa ga najdemo v ovsu.

Pomemben vitamin C

Rešitev za razcepljene konice in suhe lase se skriva v vitaminu C, ki lase varuje pred škodljivimi prostimi radikali. Zato jejte rdečo papriko, pomaranče, jagode, paradižnik in brokoli. Za svoje lase lahko s pravilno prehrano vsak dan naredimo veliko, zato posezite po živilih, ki na lase delujejo blagodejno, seveda pa s svojimi sestavinami koristijo tudi drugim delom telesa.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×