Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.
Zdravje & prehranaŽivila, ki znižujejo krvni pritisk

Živila, ki znižujejo krvni pritisk

MORDA VAS ZANIMA

Povišan krvni pritisk v razvitem svetu prizadane vsako četrto osebo. Nevarnost za nastanek srčno-žilnih bolezni začne naraščati, ko krvni pritisk preseže 120/80. Raziskave kažejo, da je povišan krvni tlak – hipertenzijo koristno zdraviti – če nam ga uspe že malo znižati, se tveganje za nastanek bolezni srca in ožilja že močno zmanjša.

- Oglas -

prehrana krvni tlak

Špinača je nizkokalorična in polna vlaknin ter hranil, ki ugodno vplivajo na zdravje srca in ožilja: kalij, folati in magnezij. Vse te sestavine špinače pripsevajo k nižanju in ohranjanju nizkega krvnega pritiska. Če želite zaužiti več špinače kot običajno, lahko njene liste dodate solati ali sendvičem. Lahko si pripravite tudi burger s piščancem in špinačo.

Sončnična semena so odličen vir magnezija. Ta supersemena uživajte nesoljena (da zmanjšate vnos natrija). Lahko jih dodate npr. jogurtu, jih pojeste z grozdjem, jih popečete in dodate npr. omaki ali juhi …

Zelo hranilen in vsestransko uporaben fižol vseh vrst, oblik in barv tudi pripomore k nižanju krvnega pritiska in izboljševanju celotnega zdravja. Polni so vlaknin, magnezija, kalija in drugih za zdravje srca izjemno ugodnih sestavin. Dodate jih lahko solatam, juham …

- Oglas -

Pečen bel krompir je poln magnezija in kalija, ki sta dva ključna elementa za zdravje. Ko imamo premalo kalija, telo potrebuje več natrija (natrij dviguje krvni pritisk); če uživamo s kalijem bogato hrano pa po drugi strani to telesu omogoči, da se znebi viška natrija. Tako kot kalij, tudi magnezij skrbi za zdravo cirkulacijo krvi.

Če želite več kalija, lahko izberete tudi banano. To je odlična malica, ki jo zaužijete, ko nimate časa za pripravo zahtevnejših jedi. Telo vam bo hvaležno, če jo boste jedli za zajtrk, zvečer pa se lahko z njo posladkate. Narezane koščke banane lahko tudi zamrznete in jih tako tudi uživate.

Super poslastica, ki je (v ne prevelikih količinah, sveeda) odlična tudi za zdravje srčno-žilnega sistema, je temna čokolada. Izberite tako, ki ima vsaj 70 odstotkov kakava. Dovolj je košček na dan: študije so pokazale, da uživanje takšne količine temne čokolade v 18 mesecih zadostuje za znižanje krvnega pritiska. En kvadratek je dovolj, pa še zredili se ne boste.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×