Ste opazili, da vaši lasje v zadnjem času izpadajo bolj intenzivno kot običajno? Če je težava zelo moteča, je lahko v ozadju določena bolezen, zato je smiselno, da se čim prej odpravite do zdravnika. Med drugim je lahko na primer čezmerno izpadanje las tudi simptom nepravilnega delovanja ščitnice. Včasih pa je lahko težava povezana tudi z neuravnoteženo prehrano. V nadaljevanju vam zato predstavljamo nekaj živil, ki so zelo priporočljiva za zmanjšanje izpadanja las …

Izpadanje las

Špinača

V špinači se nahaja ogromno snovi, ki jih naše telo nujno potrebuje. Obenem pa so to tudi snovi, ki so zelo koristne za lase. Med drugim vsebuje špinača precej železa, ki je zelo pomemben za odpravo težav s čezmernim izpadanjem las. V špinači najdemo hkrati tudi veliko vitamina C, ki poskrbi, da je absorpcija železa zares optimalna.

Leča

Tudi leča je zelo dober vir železa, hkrati pa lahko v njej najdemo večje količine beljakovin in biotina. Tako gre za eno najboljših živil za tiste, ki se spopadate s čezmernim izpadanjem las. Ne le da pomaga pri odpravi omenjene težave, ampak bo leča obenem pripomogla tudi k temu, da bodo vaši lasje močnejši ter manj nagnjeni k cepljenju in lomljenju.

Ovseni kosmiči

Kombinacija vitaminov iz skupine B in beljakovin je eden izmed glavnih razlogov, zaradi katerih so tudi ovseni kosmiči odlično živilo v primeru različnih težav z lasmi – seveda tudi takrat, ko opažate, da vam na dan v povprečju izpade precej več las kot običajno.

Buče

V bučah najdemo kar precej snovi, koristnih za lase. Najprej so tu betakaroteni, ki se v telesu pretvorijo v vitamin A. Poleg tega vsebujejo buče tudi vitamin E, ki spodbuja rast las. Med pomembne razloge za pozitiven vpliv uživanja buč na lase oziroma lasne mešičke pa sodi tudi dejstvo, da vsebujejo cink, ki med drugim spodbuja dobro prekrvavitev mešičkov, posledično pa se zmanjša nevarnost za čezmerno izpadanje las.

Oreščki in semena

Za močne in zdrave lase je nedvomno izredno pomembna zadostna količina zdravih maščob v prehrani. Eden najboljših virov so različni oreščki in semena. Ti pogosto predstavljajo tudi dober vir mineralov, kot sta cink in selen. Še posebej dobra izbira so sicer tiste vrste, ki vsebujejo večje količine maščobnih kislin omega-3, na primer semena chie ali lanena semena.