Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Lepota & kozmetikaŽivila, ki lahko pomagajo pri izpadanju las

Živila, ki lahko pomagajo pri izpadanju las

MORDA VAS ZANIMA

Ste opazili, da vaši lasje v zadnjem času izpadajo bolj intenzivno kot običajno? Če je težava zelo moteča, je lahko v ozadju določena bolezen, zato je smiselno, da se čim prej odpravite do zdravnika. Med drugim je lahko na primer čezmerno izpadanje las tudi simptom nepravilnega delovanja ščitnice. Včasih pa je lahko težava povezana tudi z neuravnoteženo prehrano. V nadaljevanju vam zato predstavljamo nekaj živil, ki so zelo priporočljiva za zmanjšanje izpadanja las …

- Oglas -

Izpadanje las

Špinača

V špinači se nahaja ogromno snovi, ki jih naše telo nujno potrebuje. Obenem pa so to tudi snovi, ki so zelo koristne za lase. Med drugim vsebuje špinača precej železa, ki je zelo pomemben za odpravo težav s čezmernim izpadanjem las. V špinači najdemo hkrati tudi veliko vitamina C, ki poskrbi, da je absorpcija železa zares optimalna.

Leča

Tudi leča je zelo dober vir železa, hkrati pa lahko v njej najdemo večje količine beljakovin in biotina. Tako gre za eno najboljših živil za tiste, ki se spopadate s čezmernim izpadanjem las. Ne le da pomaga pri odpravi omenjene težave, ampak bo leča obenem pripomogla tudi k temu, da bodo vaši lasje močnejši ter manj nagnjeni k cepljenju in lomljenju.

Ovseni kosmiči

Kombinacija vitaminov iz skupine B in beljakovin je eden izmed glavnih razlogov, zaradi katerih so tudi ovseni kosmiči odlično živilo v primeru različnih težav z lasmi – seveda tudi takrat, ko opažate, da vam na dan v povprečju izpade precej več las kot običajno.

Buče

- Oglas -

V bučah najdemo kar precej snovi, koristnih za lase. Najprej so tu betakaroteni, ki se v telesu pretvorijo v vitamin A. Poleg tega vsebujejo buče tudi vitamin E, ki spodbuja rast las. Med pomembne razloge za pozitiven vpliv uživanja buč na lase oziroma lasne mešičke pa sodi tudi dejstvo, da vsebujejo cink, ki med drugim spodbuja dobro prekrvavitev mešičkov, posledično pa se zmanjša nevarnost za čezmerno izpadanje las.

Oreščki in semena

Za močne in zdrave lase je nedvomno izredno pomembna zadostna količina zdravih maščob v prehrani. Eden najboljših virov so različni oreščki in semena. Ti pogosto predstavljajo tudi dober vir mineralov, kot sta cink in selen. Še posebej dobra izbira so sicer tiste vrste, ki vsebujejo večje količine maščobnih kislin omega-3, na primer semena chie ali lanena semena.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×