Zeleni smoothi z avokadom

    Začnite teden zdravo in si za dopoldansko malico privoščite okrepčilni zeleni napitek.


    Spadate med tiste, ki bi ponedeljek najraje izbrisali iz koledarja? Obveznosti čakajo, vikend je za vami in ponovno je treba zavihati rokave. Namesto, da si energijo dvigujete s kavo na kavo, preizkusite zeleni energijski napitek.

    zeleni smoothie z avokadom

    Sestavine:

    • ½ avokada
    • nekaj listov špinače
    • banana
    • pomaranča
    • žlica chia semen
    • žlica kokosove moke ali kokosovo mleko
    • topla voda

    Priprava


    Chia semena namočimo v vodi vsaj za deset minut (lahko tudi čez noč). Sadje olupimo in narežemo, špinačo operemo ter vse skupaj damo v mešalnik. Prilijemo toplo vodo, dodamo kokosovo moko ali mleko ter chia semena in vse skupaj zmešamo v gladek smuti. Sestavine prilagajamo glede na okus. Če smo bolj sladkosnedi, dodamo več banane, če ne, več avokada in listov špinače. Lahko uporabimo tudi koščke jabolk ali hruške.

    Hranljiva vrednost

    Nekateri nutricionisti trdijo, da avokado vsebuje vse, kar potrebuje človek za preživetje, ter preprečuje številne bolezni. Sadež uvrščajo med najbolj mastne sadeže, vendar so njegove maščobne kisline izredno kakovostne in imajo ugoden učinek na organizem. Ima velik delež kalija in folne kisline, ki je poglavitna za normalen razvoj celic in tkiv (dodajajo jo nosečnicam). Bogat je z vitamini B-kompleksa, vsebuje pa tudi vitamina E in K.

    Chia semena so eden boljših virov omega 3-maščobnih kislin, poleg tega vsebujejo dvakrat več beljakovin kot druga semena in žita, bogata pa so tudi z antioksidanti, kalijem, železom in vitamini A, D, K, E in B.

    Kokos vsebuje dragocene snovi, kot so kalij, selen, baker, železo, vitamin E in vitamine skupine B. Kokosova moka ne vsebuje glutena, ki bi dražil črevesje, in ugodno vpliva na zmanjševanje teže.


    Se še spomnite risanke o Popaju in Olivi, ki je močno prispevala k priljubljenosti špinače? Čeprav ta vrtnina še zdaleč ne vsebuje toliko železa, kot so mislili takrat, je bogata z antioksidanti. Vsebuje visoko vrednost vitaminov C, B, kalcija in magnezija.

    PREBERITE TUDI:  Shujšajmo z zdravimi zelenimi sokovi!

    Pomaranča, bogata z vitaminom C, bo smoothi osvežila, banana pa mu dala slajši okus in ga skupaj z avokadom oblikovala v gladek napitek.

    Njegova hranljiva vrednost bo večja, če boste uporabili biološko pridelano sadje in zelenjavo.

    Zeleni smoothiji so bolj zdravi kot sadni, ki vsebujejo veliko sladkorja, vendar vsem okus zelenja ni všeč, zato uporabljajo sadje, da prekrijejo zelenjavni okus. Zelenje izravnava sladkost sadja v okusno ravnotežje. Sčasoma, ko se ga navadimo, ga lahko dodajamo več.


    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    Ne zamudite zanimivih vsebin:

    Spletne zanimivosti:

    loading...