fbpx
Domov Zdravje & prehrana Zeleni smoothi z avokadom

Zeleni smoothi z avokadom

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Začnite teden zdravo in si za dopoldansko malico privoščite okrepčilni zeleni napitek.

Spadate med tiste, ki bi ponedeljek najraje izbrisali iz koledarja? Obveznosti čakajo, vikend je za vami in ponovno je treba zavihati rokave. Namesto, da si energijo dvigujete s kavo na kavo, preizkusite zeleni energijski napitek.

zeleni smoothie z avokadom

Sestavine:

  • ½ avokada
  • nekaj listov špinače
  • banana
  • pomaranča
  • žlica chia semen
  • žlica kokosove moke ali kokosovo mleko
  • topla voda

Priprava

Chia semena namočimo v vodi vsaj za deset minut (lahko tudi čez noč). Sadje olupimo in narežemo, špinačo operemo ter vse skupaj damo v mešalnik. Prilijemo toplo vodo, dodamo kokosovo moko ali mleko ter chia semena in vse skupaj zmešamo v gladek smuti. Sestavine prilagajamo glede na okus. Če smo bolj sladkosnedi, dodamo več banane, če ne, več avokada in listov špinače. Lahko uporabimo tudi koščke jabolk ali hruške.

Hranljiva vrednost

Nekateri nutricionisti trdijo, da avokado vsebuje vse, kar potrebuje človek za preživetje, ter preprečuje številne bolezni. Sadež uvrščajo med najbolj mastne sadeže, vendar so njegove maščobne kisline izredno kakovostne in imajo ugoden učinek na organizem. Ima velik delež kalija in folne kisline, ki je poglavitna za normalen razvoj celic in tkiv (dodajajo jo nosečnicam). Bogat je z vitamini B-kompleksa, vsebuje pa tudi vitamina E in K.

Chia semena so eden boljših virov omega 3-maščobnih kislin, poleg tega vsebujejo dvakrat več beljakovin kot druga semena in žita, bogata pa so tudi z antioksidanti, kalijem, železom in vitamini A, D, K, E in B.

Kokos vsebuje dragocene snovi, kot so kalij, selen, baker, železo, vitamin E in vitamine skupine B. Kokosova moka ne vsebuje glutena, ki bi dražil črevesje, in ugodno vpliva na zmanjševanje teže.

Se še spomnite risanke o Popaju in Olivi, ki je močno prispevala k priljubljenosti špinače? Čeprav ta vrtnina še zdaleč ne vsebuje toliko železa, kot so mislili takrat, je bogata z antioksidanti. Vsebuje visoko vrednost vitaminov C, B, kalcija in magnezija.

Pomaranča, bogata z vitaminom C, bo smoothi osvežila, banana pa mu dala slajši okus in ga skupaj z avokadom oblikovala v gladek napitek.

Njegova hranljiva vrednost bo večja, če boste uporabili biološko pridelano sadje in zelenjavo.

Zeleni smoothiji so bolj zdravi kot sadni, ki vsebujejo veliko sladkorja, vendar vsem okus zelenja ni všeč, zato uporabljajo sadje, da prekrijejo zelenjavni okus. Zelenje izravnava sladkost sadja v okusno ravnotežje. Sčasoma, ko se ga navadimo, ga lahko dodajamo več.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×