Hruške preženejo tudi prehlad? Ugriznite v hruško!

    Redno uživanje hrušk je odlična preventiva pred prehladnimi in drugimi sezonskimi obolenji. Hruška ima ponekod status pravega super sadeža, saj na pljuča deluje hladilno, ta organski sistem pa ohranja tudi primerno vlažen ter uniči bakterije v njem. Hruška tudi lahko pomaga izločati sluz. Ta slasten sadež vsebuje številna hranila in pomaga preprečevati različna druga kronična obolenja.

    Hruška je odličen vir vitaminov C in K, vsebuje veliko močnih hranil in mineralov, odlikujejo pa jo jih tudi hladilne lastnosti. Uživanje hruške pa prav tako pospeši okrevanje pri gripi in prehladu.

    Hruške za zdravje

    Uživajte hruške ob gripi in prehladu

    Pogostost različnih oblik virusnih in bakterijskih okužb se poveča prav v jesenskih mesecih. Prehlad ali močan kašelj vam sporočata, da je telo polno neželenih toksinov in bakterij.
    Ob prehladu ali gripi telo poskuša samo izločiti želene toksine in se očistiti. Po načelih Tradicionalne kitajske medicine gre v tem primeru za neko neravnovesje ali zastoj energije. Zato moramo najti način, kako to ravnovesje spet vzpostaviti. Proces okrevanja lahko pospešimo tudi z ustrezno prehrano, v kateri naj se znajdejo tudi hruške.

    Hruška skozi zgodovino

    Na Kitajskem gojijo več hrušk kot kjerkoli drugje na svetu, največji porabnici tega sadeža pa sta Italija in Združene države Amerike.
    Ponekod hruškam pravijo kar hrana bogov. Hruške na dihalni sistem delujejo protivnetno, poleg tega pa skrbijo tudi za primerno vlago v pljučih. Kot smo omenili že na začetku, hruška pomaga tudi pri izločanju sluzi iz naših dihal.
    Ker so hruške hladilna hrana, pomagajo preprečevati poškodbe na pljučih, jih vlažijo in preprečuje razrast bakterij. Če kadite, lahko tudi z rednim uživanjem hrušk zmanjšate tveganje za nastanek različnih pljučnih bolezni.

    PREBERITE TUDI:  Česen, jabolčni kis in med - kombinacija za boj proti številnim boleznim

    Drugi pozitivni učinki hrušk

    Hruške vsebujejo kar nekaj netopnih prehranskih vlaknin. Vlaknine v črevesju nase vežejo neželene toksine in bakterije, jih odplavljajo ven iz telesa ter tako zmanjšujejo tveganje za nastanek bolezni srca in ožilja, raka ter sladkorne bolezni tipa 2. Vlaknine so tudi tiste, ki znižujejo raven slabega LDL holesterola.
    Ob gripi in prehladu se naš tek navadno zelo zmanjša. Zato je pomembno, da v času bolezni pijete veliko tekočine. Takrat tudi priporočamo uživanje hrušk, ki vas bodo oskrbele s hranili in skrajšale trajanje obolenja. Ob hujši obliki obolenja seveda obiščite svojega osebnega zdravnika, ki vam bo predpisal še dodatno zdravljenje.

    Še nekaj dejstev o hruškah

    Homer, avtor znamenite Odiseje, je že leta 800 pred našim štetjem hruške označil kot »Darilo bogov«. Tudi zdaj bi se z njim lahko strinjali prav vsi.

    Ali ste vedeli …

    • Hruške na kalorijo vsebujejo več hranil kot pa kalorij na hranilo (to je še posebej presenetljivo zato, ker so sicer po okusu tako sladke).
    • Hruške so s stališča alergijskih reakcij zelo varno živilo.
    • Hruške so pogosto prvi sadež, ki ga starši uvedejo malčkom.
    • Hruške imajo zelo nizek glikemični indeks (38).
    • Hruške izboljšujejo raven glukoze, pomagajo pri zmanjševanju telesne mase ter izboljšujejo koncentracijo.
    • Zaradi velike količine folne kisline hruške preprečujejo različne nepravilnosti pri razvoju zarodka.
    • Hruške vsebujejo pektin, ki je blag diuretik in ima zato odvajalni učinek. Redno uživanje hruškovega soka vam bo pomagalo do boljše prebave. Pektin je vrsta topne vlaknine, ki pomaga zniževati raven slabega holesterola. Vlaknine so tudi tiste, ki skrbijo za boljše uravnavanje sladkorja v krvi.
    • Hruške so znane po svojem protivnetnem delovanju, poleg tega pa pomagajo zmanjševati bolečino, ki spremlja različna vnetna stanja.
    Povejte svoje mnenje - kometirajte