Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaDo zdravega in kakovostnega spanca na naraven način

Do zdravega in kakovostnega spanca na naraven način

MORDA VAS ZANIMA

Vsi vemo, kako pomemben je kakovosten spanec. Če smo naspani, smo polni energije, delovnega zagona in pozitivne naravnanosti. In obratno: Če smo nenaspani, se to močno odraža v ravni življenjske energije. Če tudi vas muči nespečnost, lahko, preden odidete k svojemu zdravniku po morebitna zdravila za boljše spanje, poskusite še te popolnoma naravne in preverjene predloge.

Pred spanjem popijte kozarec toplega mandljevega mleka

- Oglas -

Mandlji vsebujejo veliko kalcija, ki pomaga možganov pri tvorbi melatonina, pa tudi magnezija, ki igra pomembno vlogo pri uravnavanju spanca. Mandljevo mleko lahko danes kupite v vsaki trgovini, lahko pa si ga pripravite tudi sami. Naj vam zaupamo recept:

Mandljevo mleko

Za približno liter mandljevega mleka potrebujete:

  • 50 gramov surovih mandljev
  • liter vode
  • ščep soli
  • cimet ali vaniljo v prahu

 

- Oglas -

Priprava:
Mandlje čez noč namočite. Odlijte vodo, mandlje stresite v močan mešalnik in dolijte vodo. Mešajte toliko časa, dokler se mandlji ne zdrobijo na čim manjše delce. Mleko nato precedite skozi gosto cedilo ali gazo. Mleku dodajte še ščep soli in cimet ali vaniljo. Mleko lahko v hladilniku hranite do tri dni. Ostankov mandljev nikar ne zavrzite, ampak jih uporabite za izdelavo namazov, lahko jih vmešate v kosmiče …

Zmanjšajte količino zaužitega kofeina

V mislih imamo kavo, čaj, energijske napitek, čokolado, različne sladke pijače in cigarete. Zavedajte se, da kofein ni nadomestilo za spanec. Je le močno poživilo, ki vas ohranja budne.

Ustvarite si svoj ritem spanja in se ga držite tudi ob koncih tedna

Z določenimi odstopanju v času, ko greste v posteljo in vstanete, ni nič narobe, pomembno je le, se v največji možni meri držite svojega ritma spanja.

Investirajte v udobno vzmetnico, vzglavnik in posteljno perilo

V postelji preživimo dobršen del svojega življenja. Če ne poskrbite za kakovosten spanec, boste čez dan brez energije in ne boste uspešno kos vsem delovnim nalogam. Poskrbite za udobno in zračno posteljno perilo pa tudi oblačila, v katerih spite, naj bodo iz čim bolj naravnih materialov. Nekateri strokovnjaki za spanje pa priporočajo, da je tako ali tako najboljše, če spite kar goli.

Spanje

Uro pred spanjem ne pijte ničesar

Zagotovo nočete, da bi morali ponoči vstajati zaradi odhoda na stranišče.

Spalnica naj bo namenjena le spanju

Iz spalnice odstranite vse elektronske naprave, kot sta televizija in računalnik.

Spalnica naj bo popolnoma zatemnjena

- Advertisement -

To pomeni, da ugasnete tudi različne radio ure. Nikar ne spite ob prižganem televizorju ali luči. Tudi najmanjši žarek svetlobe (na primer svetloba od ulične svetilke) lahko zmoti vaš spanec.

Redno se gibajte

Redna telesna dejavnost je sicer zelo zdrava, vendar pa se približno tri ure pred spanjem izogibajte preveč intenzivnim športom.

Privoščite si sproščujočo kopel, ki ji dodajte grenko sol in eterično olje sivke

Olje sivke naj bi pomirjalo in vas zazibalo v sladek sen. Kopeli z grenko soljo pa so odličen način za to, kako povečati raven magnezija v našem telesu.

Če ne morete zaspati, vzemite v roke knjigo in berite

Tako boste zaposlili svoje misli in pozabili na vse skrbi, ki vas tarejo.

Ugotovite, ali nemara ne smrčite, saj je tudi to lahko razloga, da se ponoči zbujate

Če se ponoči pogosto zbujate s suhimi usti ali bolečim žrelom, je lahko vzrok za vaše težave z nespečnostjo tudi smrčanje. Če smrčite, se o tej težavi pogovorite s svojim osebnim zdravnikom. Če se vaše spanje tudi ob upoštevanju zgornjih nasvetov ne bo izboljšalo, vam predlagamo, da pišete dnevnik, v katerega beležite vse svoje aktivnosti in zaužito hrano nekaj ur pred spanjem.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×