Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaZakaj si je dobro privoščiti jabolko

Zakaj si je dobro privoščiti jabolko

MORDA VAS ZANIMA

Jabolko na dan, odžene zdravnika stran, je stari rek, ki ga večina ne jemle resno. Vendar pa ta fraza niti ni tako privlečena za lase.

- Oglas -

Jabolko je namreč dobro za kar nekaj stvari:

  • preventiva proti raku: različne raziskave so pokazale, da sestavine v jabolku pomagajo preprečevati razvoj različnih vrst raka: na dojkah, pljučih, črevesju ter jetrih.
  • zdrava pljuča: jabolko na dan pomaga zmanjševati simptome astme prav tako pa varuje pred boleznimi dihal.
  • zdravo srce: kombinacija fitonutrientov ter vlaken pomaga pri ohranjanju zdravega srca, prav tako pa pri zniževanju holesterola.
  • spomin in staranje: kvercitin, sestavina ki jo najdemo v jabolkih, varuje možganske celice pred poškodbami, katere lahko vodijo tudi v Alzheimerjevo bolezen.
  • za močne kosti: florizin, ki ga najdemo v jabolkih ter element bor, pripomoreta k temu, da so naše kosti močnejše.

Nekaj idej za pripravo jabolčnega obroka:

  • proteinski napitek iz jabolk in banan
  • narezano jabolko z arašidovim maslom
  • jabolko z jogurtom
  • jabolko s kosmiči
  • jabolko v solati z zelenjavo, oreščki, grozdjem, žlico gorgonzole začinimo z olivnim oljem ter balzamičnim kisom.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×