Zakaj je rekreacija pomembna tudi pozimi?

    Telesna vadba je ključnega pomena za zdravje in dobro počutje. In če mislite, da vam pozimi ni treba vaditi, se motite. V tem času je vadba morda še pomembnejša kot poleti, saj pozimi več časa preždimo v stanovanju in jemo bolj kalorično hrano. Pomanjkanje telesne vadbe se lahko kaj kmalu pokaže v odvečnih kilogramih in celo na zdravju. Redna vadba bo pripomogla tudi k višjemu nivoju energije, produktivnosti in boljšemu počutju na splošno. Zakaj je torej vadba pozimi tako pomembna?

    Rekreacija pozimi

    Izboljšuje imunski sistem

    V kombinaciji z zdravo prehrano je redna vadba odlično sredstvo za izboljšanje imunskega sistema, telesna pripravljenost pa zmanjšuje tveganje za prehlad ali gripo. Že deset minut aktivne vadbe lahko pri počutju človeka naredi veliko, seveda pa izberite tisto, ki vam najbolj ustreza, pa naj bodo to poskoki s kolebnico ali zgolj sprehod v naravi.

    Adijo, kalorije

    V mrzlih dneh prija bolj kalorična in težka hrana, a to hkrati pomeni, da velikokrat zaužijemo več kalorij, kot pa jih telo potrebuje. Če niste telesno aktivni, se kalorije nalagajo prav tam, kjer jih najmanj želite. Namesto da se obremenjujete, s koliko kilogrami boste vstopili v poletje, ko boste morali pogosteje pokazati golo kožo, raje redno trenirajte in kalorije se bodo kar stopile. Zdaj lahko maščobne obloge namreč še skrijete pod plaščem, kmalu pa jih ne boste mogli več …

    Za boljše počutje

    Če smo telesno šibki in utrujeni, le težko dlje časa ostanemo motivirani, učinkoviti in pozitivno naravnani, svoje pa dodajo še sivi in mrzli zimski dnevi ter dolge noči. Na vreme kratkoročno res ne moremo vplivati, lahko pa poskrbimo, da se bomo kljub sivini počutili dobro. Poskusite z rekreacijo v stanovanju ali na prostem in pri njej vztrajajte – raziskave so pokazale, da telovadba spodbuja izločanje endorfinov, tako imenovanih hormonov sreče.

    PREBERITE TUDI:  7 (presenetljivih) razlogov, ki botrujejo dehidraciji

    Za daljše življenje

    Prekinite »zimsko spanje« in se spravite na noge. Tako kot je škodljivo pomanjkanje spanca, tudi preveč spanja ni dobro, prav tako ne dolgotrajno sedenje pred televizijo ali računalnikom. Aktivni življenjski slog je ključ do dolgega življenja, zato naj telesna vadba postane del vaše vsakdanje rutine.

    Dovolj izgovorov!

    V tem času ni težko najti izgovorov. Bodisi se telesni vadbi odpovemo zaradi vremena ali bolezni bodisi zaradi pomanjkanja časa − na koncu gre zgolj za navado. Če si dovolj želite, lahko nezdrave izgovore zamenjate za bolj zdrave navade. Nekaj časa je treba vztrajati, nato pa brez telesne aktivnosti preprosto ne boste več mogli.

    Ko je zunaj mrzlo in zasneženo, bi se morda res najraje pokrili s toplo odejo in si privoščili vročo čokolado. A vsak dan temu dodajte vsaj malo rekreacije.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte