fbpx
Domov Ekologija & okolje Zakaj bi morali jesti več zelene?

Zakaj bi morali jesti več zelene?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Steblo zelene ima le 15 kalorij in je polno esencialnih vitaminov in mineralov. Zelena je najbolj znana po vsebnosti vitamina C, folne kisline in kalija, ki telesu pomagajo pri zaščiti pred boleznimi in optimalnem delovanju. Poleg tega ima zelena, ki seveda ne sme manjkati v juhi, še ogromno drugih blagodejnih učinkov na telo.

Zelena

Naravni diuretik

Zelena je naravni diuretik, ki telesu pomaga pri odplakovanju škodljivih toksinov. Vsebuje namreč minerala kalij in natrij, ki uravnavata količino vode v telesu. Semena zelene imajo tudi protivnetne lastnosti, zato lahko čaj iz semen zelene pomaga pri zdravljenju vnetja mehurja.

Znižuje holesterol

Zelena znižuje količino slabega holesterola, saj vsebuje snovi, ki pospešujejo nastanek žolčnih kislin, ki so povezane z zniževanjem slabega holesterola v krvi.

Zdravi sklepi

Zelena lahko pomaga, da vaši sklepi ostanejo zdravi, saj ima protivnetne lastnosti. Če trpite za artritisom ali imate otečene in boleče sklepe, lahko poskusite simptome ublažiti s kozarcem soka iz zelene na dan.

Znižuje krvni tlak

Kalij v zeleni lahko pomaga pri zniževanju krvnega tlaka in pomaga pri sproščanju mišic, ki obdajajo arterije, kar lahko pomaga pri širjenju žil.

Osveži zadah

Slab zadah je posledica bakterij, ki se zadržujejo v ustni votlini. Če žvečite steblo zelene, bo ta pomagala odstraniti ostanke hrane, s katerimi se hranijo bakterije, in hkrati osvežila vaš dah.

Pomaga pri izgubi telesne teže

Steblo zelene ima približno 15 kalorij, vsebuje ogromno vlaknin in vode, ki bodo poskrbele, da se boste počutili siti dlje časa. Ker je zelena pravzaprav voda z vlakninami, bo pomagala pri bolj učinkoviti prebavi in preprečila zaprtje.

Pomaga uravnavati stres

Zelena v sebi skriva visoko koncentracijo magnezija, ki pomirja vaš živčni sistem, če si jo privoščite pri večerji, boste lažje zaspali.

Zdrav vid

Veliko steblo zelene vsebuje vsaj deset odstotkov priporočenega dnevnega vnosa vitamina A, ki je pomemben za zdrave oči.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×