Zadnji obisk EKOmisije: »EKOfrendi so lahko za zgled vsem«

    Kranj, 20. april – Člani EKOmisije so v okviru kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki poteka na pobudo Goodyear Dunlop Sava Tires, še zadnjič v tem šolskem letu nenapovedano obiskali srednje šole na Jesenicah, v Radovljici, Kranju in Škofji Loki. EKOmisija je enotnega mnenja, da so dijaki med šolskim letom bistveno izboljšali znanje o ločevanju odpadkov in prispevali precej k večji ozaveščenosti o pomembnosti te tematike na šolah.

    EKOmisijaPo marčevskem obisku so dijaki gorenjskih srednjih šol dočakali še zadnji nenapovedan obisk EKOmisije, ki je preverila doslednost ločevanja odpadkov med dijaki in učitelji. Nenapovedani obiski so sicer stalnica okoljske kampanje, ki srednješolce spodbuja k odgovornejšemu odnosu do okolja. Prvi obisk EKOmisije je potekal novembra lani, ob vsakem obhodu po šolah pa so njeni člani podali ocene pravilnosti ločeno zbranih odpadkov, ki bodo podlaga za končno odločitev o zmagovalni šoli. V projektu letos sodeluje že več kot 6000 gorenjskih dijakov, najbolj pozorni pa bodo po zaključku tekmovanja prejeli posebno nagrado – kakšno, zaenkrat ostaja presenečenje.

    Član EKOmisije in predstavnik Loške Komunale Janez Štalec je po končanem ogledu povedal: »Vsi smo zadovoljni z napredkom, ki so ga dijaki izkazali od začetka šolskega leta pa do danes. Veseli nas, da so z oblikovanjem posameznih eko kotičkov po šolah ali drugače z akcijo seznanjali tudi druge vrstnike. Hkrati pa upamo in vsem polagamo na srce, naj bo dosledno ločevanje odpadkov del vsakdana in naj na to ne pozabijo doma, med počitnicami ali kjer koli drugje. Na mladih svet stoji in vsak od njih lahko veliko prispeva k oblikovanju boljše prihodnosti.«

    Koordinatorka projekta Anja Komatar iz Goodyear Dunlop Sava Tires je ob zadnjem obisku EKOmisije dodala: »Ponosni smo, da smo drugo leto zapored uspeli z akcijo povečati osveščenost o pomenu varovanja okolja ter odgovornega ravnanja. EKOfrendi, torej dijaki, ki sodelujejo v projektu, so lahko za zgled tudi širši javnosti. Zaradi dobrega odziva bomo projekt v naslednjem šolskem letu najverjetneje še nadgradili.«

    PREBERITE TUDI:  EU proti popolni prepovedi trgovanja s slonovino

    O kampanji Pozor(!)ni za okolje

    Namen kampanje Pozor(!)ni za okolje je opozarjati na nepravilnosti pri našem vsakdanjem odnosu do okolja, posameznike osveščati o pravilnem ravnanju do okolja ter jih spodbujati k razmisleku, kaj lahko za okolje ter lastno varnost naredijo sami.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte