fbpx
Domov Vrt & Vrtnarjenje Tudi rastline potrebujejo minerale

Tudi rastline potrebujejo minerale

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Na rastlinah se včasih pojavi škoda, ki je zelo pogosta tisti ob napadu škodljivcev ali gliv, vendar gre lahko tudi za napake pri oskrbi, ko so simptomi pravzaprav posledica pomanjkljive prehrane in nege rastlin.

Če niste prepričani, kaj se dogaja z vašimi rastlinami, bo najbolje, če odtrgate katerega izmed prizadetih listov in se z njim odpravite do najbližjega vrtnega centra ali vrtnarije, tam pa za pomoč in nasvet prosite strokovnjaka. Ta vam bo povedal, ali je vaše rastline napadel kakšen izmed škodljivcev ali pa gre morda za pomanjkanje katerega od mineralov. Preverite, katerih hranil rastlinam največkrat primanjkuje.

minerali vrtnine

Dušik

Kadar rastlinam primanjkuje dušika, listje postaja vse svetlejše, rast se zaustavi, rastline so majhne. Najprej porumenijo starejši listi, nato še mlajši, sčasoma vsi porjavijo in odpadejo. Rastline, ki jim primanjkuje dušika, pogosto tudi predčasno cvetijo.

Kalij

Da gre za pomanjkanje kalija, ugotovimo po tem, da robovi starejših listov sprva porumenijo, nato pa porjavijo, se posušijo in zvijejo skupaj. Rastline so videti ovenele, vendar jim samo voda ne pomaga.

Fosfor

Kadar gre za pomanjkanje fosforja, to vidimo predvsem na mladih poganjkih, ko temno zelena barva ponekod prehaja v vijoličasto. Rastline rastejo počasneje.

Magnezij

Kadar rastlinam primanjkuje magnezija, je to vidno sprva predvsem na starejših listih, ki se nahajajo na spodnjih delih rastlin. Robovi listov ostanejo zeleni, medtem ko sredine listov z listnimi žilami počasi porjavijo, dokler se listi naposled ne posušijo.

Železo

Tudi železo je eden izmed mineralov, ki ga rastline nujno potrebujejo za svojo rast. Pomanjkanje vidimo najprej na mladih poganjkih. Mreža listnih žil ostane zeleno obrobljena, medtem ko vmesni deli po celi površini listov začnejo rumeneti.

Čezmerno gnojenje

Tako kot pomanjkanje hranil tudi čezmerno gnojenje ni dobro za rastline. Sploh v kombinaciji s sušo je lahko preobilica hranil za rastline usodna. Rastline so na pogled uvele, tudi sicer uspevajo slabo. Listi začnejo rjaveti najprej na robovih, sušijo se navznoter.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×