Telo je naš tempelj

    Zdravje je zelo pomemben dejavnik v našem življenju. Imeti zdravo telo za marsikoga pomeni nekaj samoumevnega. Kako zelo dragoceno je naše zdravje se zavemo šele takrat, ko ga izgubimo. Ne bodimo tako zelo mačehovski do svojega telesa. Spoštujmo, cenimo in negujmo ga vsak dan kot majhnega otroka. Komunicirajte z njim in mu vsak dan privoščite najboljše. Biti vitki in takšni ostati, imeti lepo postavo, prekipevati od energije, biti zdravi in srečni so želje vsakega posameznika.

    telo tempelj

    To vam bo uspelo le, če bo vaše telo dobilo vse tisto, kar potrebuje. Zato je zelo pomembno, kaj jemo. Ni čudežnega zdravila, s katerim bi na hitro odpravili posledice dolgotrajnega uživanja hitre in predelane hrane, kajenja, alkohola in nenehnega stresa. Sprejeti je potrebno določena pravila in se jih držati do konca življenja. Ne le mesec ali dva.

    Zelenjava je temelj zdrave prehrane. Seveda je najbolje uživati presno hrano. Vsak dan si privoščite veliko skledo solate, nekaj kapljic oljčnega olja in sok ene limone. Dodajte sveža zelišča in žličko ali dve semenk. Nekaj rukole, peteršilja in koriandra, ki vsebujejo npr. kalcij. Poiščite si organsko zelenjavo, ki vsebuje veliko življenjsko pomembnih vitaminov in mineralov. Obstaja nešteto možnosti priprave solate. Naj vsebuje raznolike in barvite sadeže. Tako bo pripraljena hrana okusna, zdrava in lepa za oko.

    Presno zelenjavo lahko zaužijete tudi v obliki sveže stisnjenih sokov. Za tiste, ki imate radi kuhano zelenjavo naj bo le-ta raznovrstna. Ne pozabite na bučke, zeleno in stročji fižol. Očistile vam bodo jetra.

    Tudi sveže, presno sadje lahko pripravimo na mnogo načinov. Sveži, sadni sokovi so čudovito »zdravilo«. V času sadne sezone posušite nekaj sadja, ki ga boste lahko uživali pozimi. Če nimate sušilnika sadja, ga posušite v pečici na peki papirju. Temperatura naj bo okoli 40 stopinj Celzija, da ohranite encime.

    PREBERITE TUDI:  Naredite si čaj iz lubeničinih semen

    Oreščki so sestavni del jedilnika za vegetarijance. Naj bodo raznovrstni.

    Če uživate meso, ga popecite ali popražite. Izogibajte se žarom. Raziskave kažejo, da je tovrstno pripravljena hrana rakotvorna. Priporočljivo je meso proste reje, če je že nujno, da se nahaja na jedilniku. Jejte ga le občasno, naj ne bo vaš vsakdanji obrok.

    Nešteto napisanega je bilo na to temo. Različna mnenja se oblikujejo, a ena skupna točka tišči v vsem tem. Človeštvo se premalo zaveda, kako zelo sta povezana bolezen in nepravilno prehranjevanje.

    O vsem tem se bomo učili tudi v naši Bodi eko šoli hujšanja.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte