Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.
Zdravje & prehranaSuper hrana za vaše srce

Super hrana za vaše srce

MORDA VAS ZANIMA

Preverite, katera hrana blagodejno vpliva na zdravje vašega srca.

- Oglas -

Dobra hrana za srce

Losos

Losos in ribe, kot so sardele in skuše, so super zvezdniki med hrano za srce, ker vsebujejo zadostne količine omega-3 maščobnih kislin. Študije so dokazale, da te zmanjšujejo tveganje za nastanek aritmije (neredno bitje srca) in ateroskleroze in zmanjšujejo vsebnost trigliceridov. Uživanje tovrstnih rib  se tako priporoča vsaj dvakrat na teden.

Borovnice

Borovnice in druge vrste jagodičevja vsebujejo visoke količine  flavonoidov, antioksidantov, ki pomagajo pri zniževanju krvnega tlaka in širijo žile, celotno telo pa varujejo pred škodo, ki jo povzročajo prosti radikali.

Soja

Sojini izdelki, vključno s tofujem in sojinim mleko, so dober način za dodajanje beljakovin v svojo prehrano, brez da v telo vnesete nezdrave maščobe in holesterol. Sojini izdelki vsebujejo vlaknine, vitamine in minerale. Sojine beljakovine  lahko pomagajo tudi pri  zniževanju slabega holesterola. Pri sojinih izdelkih moramo paziti, da so iz ekološke pridelave in da ni gensko spremenjena (GSO).

Paradižnik

- Oglas -

Paradižnik vsebuje veliko srcu prijaznega kalija. Je tudi dober vir antioksidanta likopena. Likopen je karotenoid, ki lahko pomaga zbijati “slab” holesterol in tako pripomore k nižjemu tveganju za srčno žilne bolezni.  Poleg tega vsebuje malo kalorij, zato ga lahko uživate brez skrbi kot del zdrave prehrane.

Oreščki

Mandlji, orehi, pistacije, arašidi vsebujejo veliko vlaknin. Vsebujejo tudi vitamin E, ki pomaga zniževati slab holesterol. Orehi pa denimo vsebujejo tudi veliko omega-3 maščobnih kislin. Pozorni bodite le, da ne boste pretiravali s količino. Pest oreščkov na dan je popolnoma dovolj.

Brokoli, špinača in ohrovt

Zelena zelenjava lahko da vašemu srcu dodatno moč. Bogata je s karotenoidi, ki delujejo kot antioksidanti. Vsebuje tudi veliko vlaknin in ogromno vitaminov in mineralov, ki blagodejno delujejo na srce.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×