Super hrana za vaše srce

Preverite, katera hrana blagodejno vpliva na zdravje vašega srca.

Dobra hrana za srce

Losos

Losos in ribe, kot so sardele in skuše, so super zvezdniki med hrano za srce, ker vsebujejo zadostne količine omega-3 maščobnih kislin. Študije so dokazale, da te zmanjšujejo tveganje za nastanek aritmije (neredno bitje srca) in ateroskleroze in zmanjšujejo vsebnost trigliceridov. Uživanje tovrstnih rib  se tako priporoča vsaj dvakrat na teden.

Borovnice

Borovnice in druge vrste jagodičevja vsebujejo visoke količine  flavonoidov, antioksidantov, ki pomagajo pri zniževanju krvnega tlaka in širijo žile, celotno telo pa varujejo pred škodo, ki jo povzročajo prosti radikali.

Soja

Sojini izdelki, vključno s tofujem in sojinim mleko, so dober način za dodajanje beljakovin v svojo prehrano, brez da v telo vnesete nezdrave maščobe in holesterol. Sojini izdelki vsebujejo vlaknine, vitamine in minerale. Sojine beljakovine  lahko pomagajo tudi pri  zniževanju slabega holesterola. Pri sojinih izdelkih moramo paziti, da so iz ekološke pridelave in da ni gensko spremenjena (GSO).

Paradižnik

Paradižnik vsebuje veliko srcu prijaznega kalija. Je tudi dober vir antioksidanta likopena. Likopen je karotenoid, ki lahko pomaga zbijati “slab” holesterol in tako pripomore k nižjemu tveganju za srčno žilne bolezni.  Poleg tega vsebuje malo kalorij, zato ga lahko uživate brez skrbi kot del zdrave prehrane.

Oreščki

Mandlji, orehi, pistacije, arašidi vsebujejo veliko vlaknin. Vsebujejo tudi vitamin E, ki pomaga zniževati slab holesterol. Orehi pa denimo vsebujejo tudi veliko omega-3 maščobnih kislin. Pozorni bodite le, da ne boste pretiravali s količino. Pest oreščkov na dan je popolnoma dovolj.

Brokoli, špinača in ohrovt

Zelena zelenjava lahko da vašemu srcu dodatno moč. Bogata je s karotenoidi, ki delujejo kot antioksidanti. Vsebuje tudi veliko vlaknin in ogromno vitaminov in mineralov, ki blagodejno delujejo na srce.

Povejte svoje mnenje - kometirajte