Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaSpremenite svoj obrok v superobrok

Spremenite svoj obrok v superobrok

MORDA VAS ZANIMA

S pomočjo ene same sestavine lahko marsikateri obrok spremenite v neprimerljivo bolj zdravo različico. Seveda ne pozabite na uravnoteženo prehrano, a povsem preprosto lahko vaše običajno kosilo ali zajtrk še bolj pozitivno vplivata na vaše zdravje in poskrbita za več energije.  Za vas smo pripravili nekaj kombinacij, za katere vam bodo hvaležne tako brbončice kot tudi vaš imunski sistem.

- Oglas -

Kava in kakav

Kava in pravi kakav za bolj zdravo srce

Kava ima v zmernih količinah tudi pozitivne vplive na zdravje. Ugotovili so, da pripomore pri preprečevanju Alzheimerjeve bolezni in sladkorne bolezni tipa dve. Njeno moč lahko še okrepite tako, da skodelici kave dodate 1-2 žlički pravega nesladkanega kakava. Kakav je prav tako bogat z antioksidanti in snovmi, ki pripomorejo k nižanju slabega holesterola. Kakav ima tudi protivnetne lastnosti.  Pravi kakav vsebuje tudi resveratrol, ki varuje srce in ožilje.

Rjavi riž in kurkuma za manj maščobe okoli trebuha

Rjavi riž je bogat z manganom, mineralom, ki telesu pomaga pri hitrejši presnovi maščobe. Če mu dodate še žličko mlete kurkume, bo učinek še večji. Kurkumin, antioksidant, zaradi katerega je kurkuma intenzivno rumene barve, pa ima še več blagodejnih vplivov na telo – tako denimo pripomore k zaščiti telesa pred Alzheimerjevo boleznijo.

Pica in origano za zaščito pred paraziti

Če je pica ena od vaših najljubših razvad, ki se jim ne morete upreti, ji vedno dodajte nekaj ščepcev origana. Origano je namreč eden izmed najmočnejših antioksidantov – vsebuje jih več kot sadje in zelenjavo. Origano ima štiridesetkrat več antioksidantov kot jabolko, poleg tega pa deluje protimikrobno in pripomore k boljši prebavi in zavira nezaželene parazite v telesu. Origano pripomore tudi k preprečevanju bolečin v trebuhu.

Žitarice in semena chia pospešujejo izgubo teže

- Oglas -

Zajtrk prebudi vaš metabolizem in tako poskrbi, da je ta v polnem zagonu, kar pripomore tudi k normalnemu uravnavanju telesne teže. Svoje kosmiče, ki naj bodo seveda polnozrnati in brez dodanega sladkorja, lahko okrepite tako, da v njih vmešate žlico semen chia, ki bodo poskrbela, da boste dlje siti. Poleg tega pa semena chia vsebujejo veliko srcu prijaznih omega 3 maščob.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×