S pomočjo ene same sestavine lahko marsikateri obrok spremenite v neprimerljivo bolj zdravo različico. Seveda ne pozabite na uravnoteženo prehrano, a povsem preprosto lahko vaše običajno kosilo ali zajtrk še bolj pozitivno vplivata na vaše zdravje in poskrbita za več energije.  Za vas smo pripravili nekaj kombinacij, za katere vam bodo hvaležne tako brbončice kot tudi vaš imunski sistem.

Kava in kakav

Kava in pravi kakav za bolj zdravo srce

Kava ima v zmernih količinah tudi pozitivne vplive na zdravje. Ugotovili so, da pripomore pri preprečevanju Alzheimerjeve bolezni in sladkorne bolezni tipa dve. Njeno moč lahko še okrepite tako, da skodelici kave dodate 1-2 žlički pravega nesladkanega kakava. Kakav je prav tako bogat z antioksidanti in snovmi, ki pripomorejo k nižanju slabega holesterola. Kakav ima tudi protivnetne lastnosti.  Pravi kakav vsebuje tudi resveratrol, ki varuje srce in ožilje.

Rjavi riž in kurkuma za manj maščobe okoli trebuha

Rjavi riž je bogat z manganom, mineralom, ki telesu pomaga pri hitrejši presnovi maščobe. Če mu dodate še žličko mlete kurkume, bo učinek še večji. Kurkumin, antioksidant, zaradi katerega je kurkuma intenzivno rumene barve, pa ima še več blagodejnih vplivov na telo – tako denimo pripomore k zaščiti telesa pred Alzheimerjevo boleznijo.

Pica in origano za zaščito pred paraziti

Če je pica ena od vaših najljubših razvad, ki se jim ne morete upreti, ji vedno dodajte nekaj ščepcev origana. Origano je namreč eden izmed najmočnejših antioksidantov – vsebuje jih več kot sadje in zelenjavo. Origano ima štiridesetkrat več antioksidantov kot jabolko, poleg tega pa deluje protimikrobno in pripomore k boljši prebavi in zavira nezaželene parazite v telesu. Origano pripomore tudi k preprečevanju bolečin v trebuhu.

Žitarice in semena chia pospešujejo izgubo teže

Zajtrk prebudi vaš metabolizem in tako poskrbi, da je ta v polnem zagonu, kar pripomore tudi k normalnemu uravnavanju telesne teže. Svoje kosmiče, ki naj bodo seveda polnozrnati in brez dodanega sladkorja, lahko okrepite tako, da v njih vmešate žlico semen chia, ki bodo poskrbela, da boste dlje siti. Poleg tega pa semena chia vsebujejo veliko srcu prijaznih omega 3 maščob.