Služila s prodajo svojih vetrov, na koncu pa pristala v bolnišnici

Stephanie Matto, ki je zaslovelav priljubljeni resničnostni oddaji 90 dni do poroke, se je pred nedavnim lotila zelo nenavadne poslovne dejavnosti.

Za multiplo sklerozo je najverjetneje kriv virus Epstein-Barr

Multipla skleroza je kompleksna avtoimunska bolezen, za katero je značilno propadanje mielinskih ovojnic, ki obdajajo živčne celice. Imunski sistem začne namreč mielin zaznavati kot...

Katera zelišča odpravijo kandido?

Kandida pa v telesu sprošča strupe, kar lahko privede do različnih črevesnih težav, kot so vnetja, izmenične diareje in zaprtja.

Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.
Zdravje & prehranaSpremenite si življenje v 60 sekundah

Spremenite si življenje v 60 sekundah

MORDA VAS ZANIMA

Ljudje ogromno časa preživimo tako, da se ukvarjamo s preteklostjo in premišljujemo o prihodnosti, ob tem pa pozabljamo živeti zdaj, ta trenutek. To je zagotovo ena od najbolj nezdravih navad. Stres je tihi ubijalec – če smo ves čas pod stresom in je naše telo v večni pripravljenosti na boj ali beg, to lahko na dolgi rok vodi do razvoja bolezni srca in ožilja, kronične utrujenosti in še kopice drugih zdravstvenih težav. To, da se ne zavedamo sedanjega trenutka, resnično ni navada, na katero bi lahko bili ponosni, vendar pa je lahko ukvarjanje z vsem drugim, samo s sedanjostjo ne, zelo močna droga. Kako torej prekiniti ta začarani krog in se začeti bolj zavedati tega trenutka?

- Oglas -

Z majhno spremembo si lahko dobesedno rešite življenje. Prestavite se v sedanji čas. Postanite pozorni.

Za nekatere ljudi je že sama misel na to naravnost zastrašujoča. Ljudje včasih kar nekako otopimo in se zamotimo z različnimi stvarmi, samo da se nam ne bi bilo treba ukvarjati z občutki, s katerimi se še nismo pripravljeni soočiti in jih predelati. Živeti v sedanjem trenutku pa nas prisili prav v to – da pridemo v stik s temi občutki in se z njimi soočimo, četudi le za trenutek. Občutki se pojavijo, mi jih občutimo, nato pa minejo. In po tem ne ostane nič drugega kot samo mir in tišina. In življenje je še naprej kot mirno jezero. Na tak način začnemo ponovno odkrivati lepoto  stvareh, ki so nam prej ostale skrite. Brez stresa. Brez anksioznosti. V tem trenutku pravzaprav ne obstaja nič, zaradi česar bi se morali obremenjevati.

Spremenite življenje

Kako lahko torej spremenite svoje življenje v pičlih 60 sekundah?

Najprej odložite vse delo, se ustavite in zaprite oči.

- Oglas -

Globoko in ozaveščeno dihajte. Nato se povežite s svojimi občutki. Dotikajte se svojih prstnih blazinic in se poskusite zavedati čisto vsakega dotika med blazinicama prstov. Prisluhnite zvoku svojih vdihov in izdihov. Poslušajte, kako zunaj piha veter in naokoli nosi liste. Z jezikom se dotaknite neba. Bodite pozorni, kakšen je vonj zraka, ki ga dihate. Nato odprite oči.

Dobrodošli v sedanjem trenutku. Dobro si ga oglejte. Bodite pozorni na ljudi, ki vas obkrožajo. Nasmehnite se jim. Bodite hvaležni za ta trenutek in poskusite v njem čim bolj uživati. Naj traja.

Pogosteje ko boste obiskali sedanji trenutek, boljši bo vaš dan. Zjutraj se boste zbudili z nasmehom na obrazu. Vzeli si boste čas in v miru pozajtrkovali. Do voznikov na cesti boste strpni in prijazni.

Na to vajo lahko gledate kot na prilagajanje fokusa na fotoaparatu. Ljudje pogosto hitimo skozi dan in se sploh ne potrudimo, da bi si nastavili primeren objektiv ali preverili, če se nam leče na našem fotoaparatu niso nemara orosile. Na ta način se je resnično skoraj nemogoče osredotočiti na sedanji trenutek. Če pa si vzamete minuto časa, se ustavite in umirite, se tudi vsa megla hitro dvigne in pogled na svet se spremeni. Vi pa se počutite bolje.

Spremembe življenja so zelo preproste. Seveda na to vplivajo številni dejavniki, zato je treba nekaj časa in potrpežljivosti. Tudi spremembe v prehrani in v odnosih zahtevajo svoj čas. Živeti v sedanjem trenutku in biti bolj prisoten, je nekaj popolnoma dosegljivega. V 60 sekundah lahko poskrbite za manj stresa, lažje dihate in se umirite.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×