Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.
Zdravje & prehranaPšenični zrezki

Pšenični zrezki

MORDA VAS ZANIMA

Pšenične beljakovine so po zgradbi in po okusu podobne mesu, zato so vam tokrat predstavljamo recept za pšenične zrezke ali tudi drugače imenovano pšenično meso.
Pšenično meso
Sestavine:

  • 15 dag pšeničnih kosmičev
  • 1 žlica sojine omake
  • 2 žlici sezamovih semen
  • skodelica sojine ali ovsene smetane
  • por
  • čebula
  • korenje
  • pol skodelice vode
  • sol, kokosovo olje
- Oglas -

Priprava:
Pšenične kosmiče prelij z vročo vodo in pusti, da nabreknejo. Na kokosovem olju prepraži čebulo, dodaj narezan por, naribano korenje in popraži. V ohlajeno zelenjavo dodaj pšenične kosmiče, sojin jogurt, sezamovo seme in sojino smetano. Maso začini in dobro premešaj. Oblikuj zrezke/polpete in jih na olju popeci. Kot pšeničnemu mesu prilogo lahko ponudite gobovo juho ali zelenjavo.

Prejšnji članekZmenek z drugo obleko
Naslednji članekMalinin frape

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×