Privoščite si smoothie, poln antioksidantov

    Številne stare kulture so slavile zdravilne lastnosti granatnega jabolka. Danes vemo, da je ta »sveti sadež« poln antioksidantov, vitaminov B-kompleksa in vitamina C ter rudnin. Granatno jabolko dokazano zavira rakave celice in ima zelo dobrodejen učinek na srce in ožilje.

    Smoothie antioksidanti

    Antioksidantov polno je tudi jagodičevje, kot so borovnice, jagode, robide, maline … Priporočamo, da jih redno uporabljate v smoothijih, saj so prava »bomba« zdravilnih snovi. Zdravilne lastnosti jim dajejo predvsem pigmenti iz skupine fitokemikalij, ki so odlične za razstrupljanje.

    V naš smoothie bomo poleg granatnega jabolka in »jagod« dodali tudi svežo mlado špinačo, ki je še posebej okusna in zelo zdrava. Špinača vsebuje več deset vrst flavonoidov, bogata je tudi s karotenoidi, ki delujejo protivnetno in preprečujejo nastanek rakavih obolenj.

    Za popolno dozo antioksidantov bomo uporabili še surov, neobdelan kakav. Njegove pozitivne učinke na zdravje so poznala že starodavna ljudstva iz Srednje in Južne Amerike, ki so mu pripisala tudi lastnosti afrodiziaka. Antioksidanti v surovem kakavu bodo okrepili naš imunski sistem.

    Za smoothie potrebujete: Zrna polovice večjega granatnega jabolka (pri čiščenju si pomagajte z žlico), 100 g zamrznjenih borovnic, 50 g zamrznjenih malin, 1 olupljeno banano, 1 jedilno žlico surovega kakava v prahu, 300 g sveže mlade špinače, 2 dl nesladkanega mandljevega mleka.

    Priprava smoothija, polnega antioksidantov: V mešalnik najprej nalijte tekočino. Nato dodajajte mehko sadje. Špinačo oz. listnato zelenjavo dodajajte nazadnje. Miksajte 30 sekund, dokler masa ne postane kremna. Če je vaš mikser dovolj močen, v njem zmešajte še korenček in s tem v smoothie vnesite še več karotenoidov.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte