Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.
Zdravje & prehranaPritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2...

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

MORDA VAS ZANIMA

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana tudi s številnimi drugimi težavami. Če gre za resnejšo obliko nespečnosti, je tako vsekakor pametno, da se o težavi čim prej posvetujete s svojim zdravnikom.

- Oglas -

Pri občasnih težavah pa pridejo v poštev različni triki in naravne metode. Najverjetneje ste že slišali za tovrstne trike, toda pogosto potrebujemo kar precej časa, da odkrijemo pristop, ki nam ustreza. Toda če lahko verjamemo navdušenim uporabnikom omrežja TikTok, naj bi obstajal trik, ki je praktično univerzalen. Z njegovo pomočjo naj bi namreč večina ljudi zaspala prej kot v dveh minutah …

»Skrivnostna točka«, ki pa je dobro znana privržencem akupresure

Uvodoma omenjeni trik je bil prikazan v videoposnetku, ki ga je objavil uporabnik TikToka z vzdevkom Younger You Doc. Od objave si je posnetek prislužil že več deset tisoč všečkov in še precej več ogledov. Trik je zelo preprost. Vse, kar morate storiti, je, da pritisnete na specifično točko na svojem zapestju – oziroma da drgnete po tej točki. Tako boste že kmalu začutili prijetno utrujenost, nato pa skorajda zdrsnili v krepčilen spanec.

Splet je sicer poln podobnih trikov, med katerimi je tudi nemalo takšnih, ki so postali viralni. Vendar pa gre v tem primeru za trik, ki je vsaj deloma potrjen tudi z znanstvenimi dognanji. Točka, na katero je opozoril uporabnik Younger You Doc, namreč ni bila izbrana naključno. Gre za točko, ki je dobro znana v akupresuri. Imenuje se HT7. Najdete jo na notranji strani zapestja, ob robu oziroma tik pod kostjo (pod mezincem). Ta točka se v akupresuri povezuje prav s kakovostnejšim spancem.

O učinkovitosti metode priča tudi nekaj manjših študij

Znanstvenih dokazov, ki pričajo o učinkovitosti metode, ni na pretek, vendar lahko kljub temu najdemo nekaj manjših študij, na podlagi katerih je mogoče sklepati, da povezava med točko HT7 in boljšim spanjem ni povsem izmišljena. Ena od tovrstnih študij je bila objavljena leta 2010, in sicer v reviji International Journal of Nursing Studies. Študija je nastala na podlagi raziskave, v kateri je sodelovalo 50 stanovalcev doma starejših občanov, ki so jih raziskovalci razdelili v dve enako veliki skupini.

- Oglas -

Za prvo skupino je bila predvidena akupresura, osredotočena na točko HT7, za drugo (kontrolno) skupino pa samo rahlo dotikanje omenjene točke. Eksperiment je trajal mesec dni. Osebe, ki so bile uvrščene v prvo skupino, so na koncu poročale o bistveno boljšem spancu kot osebe iz druge skupine. Izboljšala naj bi se tako kakovost kot trajanje spanja.

Metoda, ki ji je vredno dati priložnost …

S podobnimi rezultati je postregla tudi študija iz leta 2015, objavljena v reviji Aging clinical and experimental research. Raziskovalci so tudi v tem primeru zaznali korelacijo med akupresurno masažo točke HT7 in ublažitvijo težav s spanjem. Število ur t. i. efektivnega spanja se je povečalo. Sodelujoči so obenem za to, da so zaspali, potrebovali manj časa kot pred začetkom testiranja metode. Izboljšala pa se je tudi kakovost spanja in s tem kakovost življenja. Posledično so sodelujoči potrebovali manj pomirjeval (v raziskavo, ki je trajala 8 tednov, so bile vključene starejše osebe, pri katerih je bila pred tem diagnosticirana demenca).

Čeprav je šlo v obeh primerih za manjšo raziskavo, v katero so bili vključeni samo starostniki, si je metodo pametno zapomniti. Ko se boste naslednjič obračali v postelji, spanca pa ne bo od nikoder, je vsekakor smiselno, da daste priložnost temu triku – še posebej ker ne zahteva posebnih pripomočkov in ker je izvedba zelo preprosta.

Preberite še:

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×