Najboljša leta? Med 30. in 34. letom starosti!

Mnenja o tem, katera so najboljša leta človekovega življenja, so seveda zelo subjektivna.

Ali lažnim novicam nasedajo samo starejši ljudje?

Prepričanje, da lažnim novicam nasedajo predvsem starejši ljudje, je zelo razširjeno. Ali gre pri tem za upravičeno stališče ali zgolj za predsodek?

Aktivno poslušanje – osnova uspešne komunikacije

Čeprav se vam morda zdi, da poslušate sogovornika, so standardi za aktivno poslušanje, ki je osnova uspešne komunikacije, precej visoki.

Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.
Zdravje & prehranaPremagajte utrujenost!

Premagajte utrujenost!

MORDA VAS ZANIMA

Občutek utrujenosti, kljub dovolj spanca, je imel že marsikdo od nas. Veliko ljudi take vrste občutki vodijo v obup, saj imajo občutek, da nimajo nadzora nad njimi. Včasih je resnično potrebno preobraziti življenjski slog, da utrujenost mine. Poleg tega se priporočajo še krvne preiskave. Kaj lahko sami storit proti utrujenosti?

- Oglas -

Utrujenost

Hitre rešitve?

Utrujenost lahko premagate tudi hitro, in sicer tako da na kos tkanine kanite dve kapljici olja poprove mete in globoko vdihnite. Lahko si pripravite tudi krepčilno kopel, v kateri naj ne bo iz preveč vroče vode, ker vas bo uspavala. V kopel kanite malo rožmarinovega olja. Lahko spijete tudi skodelico kavo, vendar ima na nekatere ljudi kava nasproten učinek, če jo spijejo, ko že nastopi faza utrujenosti. Lahko se tudi uležete k steni, tako da je vaša zadnjica ob steni in noge stegnite na steno, kot bi želeli narediti stojo. To poveča pretok krvi v možgane, kar vas zbudi.

Prehrana

Prehrana je pomembna pri vseh zdravstvenih stanjih. Pri utrujenosti je pomemben bogat zajtrk. Izogibajte se beli moki in sladkorju, ker ta živila povzročajo hiter dvig sladkorja v krvi in nato nagel padec. Kalorije obroka omejite na tristo kalorij, s tem se boste izognili padcu energije. Uživajte živila, ki imajo veliko vlaknin in sestavljenih ogljikovih hidratov (polnozrnat kruh, črni kruh, zelenjava) ter zmanjšajte vnos maščobnih živil. Ta živila tudi pomagajo uravnavati raven sladkorja v krvi.

Povečajte energijo z dodatki

Oskrbite se z magnezijem, jemljite ga dvakrat na dan. Magnezij ima pomembno vlogo pri pretvarjanju beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov v energijo. Razmislite še o aminokislini karnitin, ki pomaga izboljšati aktivnost mitohondrijev, celičnih organelov, ki proizvajajo energijo. To aminokislino sicer najdemo v nekateri hrani, večinoma pa je v obliki dodatka. Za konec pa še koencim Q10, snov, ki jo proizvaja telo in pomaga mitohondriju pri proizvajanju energije. Priporočen dnevni vnos je 50 mg. Koencim Q10 vsebujejo tudi orehi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×