Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.
Zdravje & prehranaPozimi redno jejte ta živila za krepitev odpornosti

Pozimi redno jejte ta živila za krepitev odpornosti

MORDA VAS ZANIMA

Zima je lep letni čas, ki ga lahko izkoristimo za različne aktivnosti, je pa tudi čas različnih obolenj. Okrepite svoj imunski sistem z živili, ki so zdrava in s svojimi sestavinami prispevajo k dodatni energiji, ki je v teh zimskih dneh potrebujete.

Granatno jabolko

- Oglas -

S svojo kombinacijo sladkega in kiselkastega okusa je granatno jabolko zelo poseben sadež, a vsebuje zelo veliko kalija. Njegova semena lahko dodate jogurtu, solati ali pa pijete sveže iztisnjen sok. Skodelica semen granatnega jabolka vsebuje 70 kalorij, 3,5 grama vlaknin in 16 gramov ogljikovih hidratov, pa tudi vitamin B in folno kislino. Antioksidanti, ki jih vsebuje, pomagajo pri preprečitvi nekaterih vrst raka ter zavirajo razvoj bolezni srca.

živila zima odpornost

Kivi

Tudi kivi lahko dodate solati, primeren pa je tudi za pripravo priljubljenih smutijev ali kot dodatek jogurtu. Kivi je vir vitaminov A, C in K, vsebuje pa tudi veliko vlaknin in kalija ter izredno malo kalorij. Kivi okrepi imunski sistem in je dober tudi za srce in vid.

Brstični ohrovt

Njegova priprava je hitra in preprosta, saj zahteva največ deset minut kuhanja, lahko pa ga jeste tudi opečenega, kuhanega v pari ali pa iz njega naredite okusno juho. Brstični ohrovt je namreč bogat z vlakninami, kalijev in vitamini A, C ter K. Ima protivnetni učinek, pomaga povečati raven energije v telesu, izboljšuje delovanje imunskega sistema in preprečuje gripo ter prehlad.

Agrumi

- Oglas -

Zima brez agrumov ni prava zima. Zato uživajte grenivke, pomaranče, mandarine, limone in limete. To sadje je osvežujoče in okusno, prispeva pa tudi k zdravju, saj je odličen vir vitamina C, kalija in folatov. Agrumi imajo protivirusne lastnosti, saj vsebujejo veliko flavonoidov, zato jih s pridom uporabljajte. Dodate jih lahko čaju ali vodi, solati in sokovom, jejte jih še sveže.

Kaki

Kaki vsebuje vitamina A in C, ogljikove hidrate, natrij, vlaknine, kalij, kalcij, magnezij, mangan in železo, a le malo maščob in beljakovin. Dodate ga lahko celo sladicam, sadni solati in marmeladi.

Cimet

Med priljubljenimi zimskimi začimbami je cimet, ki vsakemu obroku, ki ga dodate, doda pridih topline. Pozitivno vpliva na imunski sistem, izboljša možganske funkcije in je dober za srce, njegova olja pa imajo protimikrobne in protivnetne lastnosti. Vsebuje tudi kalcij, mangan, vlaknine, železo in antioksidate.

Stročnice

Vsebujejo hranilne snovi, kot so beljakovine, vlaknine, železo, cink, kalcij in vitamin B, zato pomagajo zmanjševati tveganje za razvoj raka in srčnih bolezni. Jejte lečo, fižol v zrnih in druge vrste fižola, vse to pa lahko uporabite v zimskih enolončnicah, medtem ko so stročnice lahko celo dober nadomestek mesa.

Sladki krompir

Sladki krompir je bogat z antioksidanti in beta karotenom, ki preprečuje poškodbe celic ter zmanjšuje tveganje za razvoj različnih vrst raka. Vsebuje tudi ogljikove hidrate, vlaknine, železo, kalij, vitamin B6 in druga hranila, iz sladkega krompirja pa lahko naredite juho, ga spečete ali iz njega pripravite pire.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×