Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaPomanjkanje motivacije za hujšanje? Za vas imamo 8 koristnih nasvetov!

Pomanjkanje motivacije za hujšanje? Za vas imamo 8 koristnih nasvetov!

MORDA VAS ZANIMA

Hujšanja se pogosto lotevamo zaradi napačnih razlogov. Tako ni presenetljivo, da številni ljudje zelo hitro obupajo. Za začetek je zato dobro, da razmislite, ali je hujšanje zares prava pot za vas. Ste resnično pretežki, kar morda celo ogroža vaše zdravje, ali je v ozadju predvsem želja, da bi se čim bolj približali trenutno aktualnim lepotnim idealom? Toda tudi če ugotovite, da je hujšanje za vas nujno, vam lahko med poskusom izgube odvečnih kilogramov hitro zmanjka motivacije. Kako se torej motivirati, ko bi najraje odnehali in se zleknili na kavč s škatlo piškotov ali vrečko čipsa?

1. Zapišite, kaj so glavni razlogi, zaradi katerih želite shujšati

- Oglas -

Motivacija običajno ne pride sama od sebe, ampak gre za rezultat konstantnega opominjanja na cilje, ki jih želimo doseči. Čeprav so vaši razlogi za hujšanje danes morda zelo jasni, lahko ob skušnjavah nanje precej hitro pozabite. Tako je dobro, da zapišete najpomembnejše razloge, zaradi katerih si želite izgubiti odvečne kilograme, nato pa poskrbite, da boste imeli list s temi razlogi vedno pri sebi. Priporočamo, da zapisano preberete vsaj enkrat dnevno.

2. Določite več vmesnih ciljev

Končni cilj je pogosto pretirano oddaljen in preveč abstrakten, da bi lahko prestavljal stalen vir motivacije. Tako je pametno, da določite več manjših ciljev oziroma mejnikov. To bo poskrbelo, da boste imeli vseskozi občutek, da napredujete, posledično pa bo možnost, da odnehate, precej manjša. Pri tem ni nujno, da so vmesni cilji povezani z vašimi kilogrami oziroma merami. Vmesni cilj je lahko tudi to, da si boste v tednu, ki je pred vami, vzeli vsaj tri ure časa za telovadbo ali da si sladkarij ne boste privoščili več kot enkrat.

3. Poskrbite, da bodo vaši načrti realistični  

Pomanjkanje motivacije je lahko povezano tudi s pretirano ambicioznimi načrti, ki niso skladni z vašimi dejanskimi zmožnostmi. Izogibajte se pretirano restriktivnim dietam, jedilnikom, ki temeljijo na jedeh, ki se vam upirajo, in športom, ki jih sovražite. Do končnega cilja – torej uspešne izgube odvečnih kilogramov – vodijo različne poti. Tako je pomembno, da izberete tisto, ki vam bo resnično ustrezala.

4. Pripravite se na izzive med potjo

Nesmiselno bi bilo pričakovati, da med hujšanjem ne boste naleteli na ovire. Največ, kar lahko naredite, je torej to, da se nanje pripravite. Določite pravila za praznovanja, prehranjevanje zunaj in druge situacije, ki običajno zahtevajo močnejšo voljo, če se želimo upreti skušnjavam.

5. Poiščite osebo za medsebojno spodbudo

- Oglas -

Hujšanje je pogosto precej lažje, če imate podporo nekoga, ki vas razume – in ki si morda prizadeva za podobne cilje. Poskušajte torej najti osebo za medsebojno spodbudo. Razmislite pa lahko tudi o skupinah za podporo ljudem, ki poskušajo izgubiti odvečne kilograme.

6. Ne tehtajte se prepogosto

Vsakodnevno tehtanje zagotovo ni dobra ideja. Manjša nihanja teže so povsem običajna, toda če na tehtnici zagledate višjo številko kot dan pred tem, to zagotovo ni dobro za vašo motivacijo. Seveda je pametno, da spremljate svoj napredek, vendar tehtanje – ali merjenje – ne bi smelo biti prepogosto.

7. Poskrbite, da vaša samozavest ne bo odvisna od vaših kilogramov

Ne računajte na to, da vam lahko zgolj izguba odvečnih kilogramov povrne izgubljeno – ali celo nikoli zares izgrajeno – samozavest. To lahko ustvari prevelik pritisk, posledično pa bo ohranjanje motivacije precej težje, saj boste nenehno pod stresom. Pomembno je torej, da poiščete tudi druge, trajnejše metode, ki pripomorejo k zdravi samozavesti.

8. Praznujte majhne zmage

Ne bodite pretirano strogi do sebe. Tudi če hujšanje ne gre povsem po vaših načrtih, praznujte majhne uspehe. Tako boste precej lažje ohranjali motivacijo za nadaljevanje. Pogosto namreč obupamo prav zato, ker smo do sebe prestrogi.  

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×