Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaPoleti uživajte več hrane, ki pomaga pri zaščiti pred kožnim rakom

Poleti uživajte več hrane, ki pomaga pri zaščiti pred kožnim rakom

MORDA VAS ZANIMA

V poletnih mesecih je ena glavnih zdravstvenih skrbi ta, kako se ustrezno zaščititi pred sončnimi žarki. Idealno je seveda, da se poskušate čim bolj izogibati neposredni izpostavljenosti močnemu soncu. Kadar to ni mogoče, pa poskrbite za uporabo kakovostnih zaščitnih sredstev in pripomočkov. Poleg tega pa je priporočljivo, da v tem času na svoj jedilnik pogosteje uvrščate živila, ki lahko pomagajo pri preprečevanju poškodb celic, ki so posledica izpostavljenosti nevarnim UV-žarkom. Tako lahko tudi s svojo prehrano zmanjšate nevarnost za kožnega raka …

- Oglas -

Poletna zelenjava

Osnovno načelo: živila iz bele moke zamenjajte s kompleksnimi ogljikovimi hidrati

Hrana z visokim glikemičnim indeksom je lahko med drugim problematična tudi za vašo kožo. V prevelikih količinah namreč povečuje nevarnost za kronična vnetja v telesu, ki so eden izmed glavnih dejavnikov tveganja za številne bolezni, tudi za kožnega raka. Tako je precej bolje, da enostavne ogljikove hidrate, na primer izdelke iz bele moke, zamenjate s kompleksnimi. Še posebej ker so mnoga polnozrnata žita znana tudi po tem, da vsebujejo snovi, ki delujejo protirakavo.

Zelenolistna zelenjava

V zelenolistni zelenjavi najdemo ogromno antioksidantov, ki ščitijo kožo pred poškodbami. V primeru, da je do poškodb že prišlo, pa pomagajo pri hitrejši obnovi kože. Poleti se večinoma prileže nekoliko lažja hrana kot v drugih letnih časih, zato verjetno ne bo pretežko na jedilnik uvrstiti več solat, katerih osnovo naj predstavlja različna zelenolistna zelenjava.

Paradižnik

Verjetno najpomembnejša snov, ki jo vsebuje paradižnik, je likopen – izjemno močan antioksidant, ki prispeva tudi k povečani zaščiti koži. Obstajajo raziskave, v okviru katerih je bilo ugotovljeno, da lahko redno uživanje paradižnika poveča odpornost kože na UV-poškodbe, zmanjša pa tudi nevarnost za resnejše posledice v prihodnosti, pri čemer imamo seveda tu v mislih predvsem zmanjšano nevarnost za kožnega raka.

Oreščki

- Oglas -

Med zelo pomembne vitamine za našo kožo sodi tudi vitamin E, ki je prav tako močan antioksidant. Omenjeni vitamin je mogoče najti v različnih oreščkih. Namesto nezdravih prigrizkov si tako za malico raje privoščite pest svojih priljubljenih oreščkov. Še posebej dobra izbira so sicer lahko brazilski oreščki, ki vsebujejo tudi večje količine selena – minerala, ki lahko pomaga pri uničevanju rakavih celic.

Korenje

Odličen prigrizek, še posebej v poletnih mesecih, pa je tudi korenje. Vsebuje namreč večje količine betakarotena, ki se v telesu pretvori v vitamin A, ta pa lahko zmanjša tveganje za različne vrste raka, med drugim tudi za kožnega.

Zeleni čaj

Kaj pa pijača? Če redno pijete kavo, jo je vsaj poleti precej bolje zamenjati za zeleni čaj, ki ga lahko seveda pijete tudi mrzlega, s kockami ledu. Zeleni čaj namreč vsebuje ogromno antioksidantov, ki bodo poleg tistih v hrani prispevali k zaščiti vaše kože.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×