fbpx
Domov Lepota & kozmetika Ste za počasen metabolizem krivi tudi sami?

Ste za počasen metabolizem krivi tudi sami?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Obstaja precej dejavnikov zunaj našega nadzora, ki lahko vplivajo na upočasnjevanje metabolizma. V to skupino na primer sodijo določene hormonske spremembe ipd. Vendar pa lahko po drugi strani z nekaterimi slabimi navadami pripomorete k temu, da je vaš metabolizem zelo počasen. To pa lahko seveda zelo hitro privede do povišane telesne teže …

Metabolizem

Koliko vode običajno popijete?

Praktično vsak celični proces v našem telesu potrebuje za normalen potek tudi tekočino. Če torej ne pijete dovolj, se lahko upočasni tudi vaš metabolizem. Poskušajte torej nekaj časa spremljati, koliko tekočine dnevno popijete. Seveda je najboljša izbira kar voda, med drugim tudi zaradi dejstva, da tako v telo ne vnašate nepotrebnih kalorij.

Vaje za moč – zaveznice vašega metabolizma

Naš metabolizem v mirovanju (t. i. bazalni metabolizem) je močno odvisen od tega, kolikšen del našega telesa predstavljajo mišice. Več mišic tako pomeni hitrejšo porabo energije, tudi ko sploh ne telovadite. Tako je zelo priporočljivo, da poskušate aerobno vadbo kombinirati tudi z vajami za moč.

Dieta na dieto – močno upočasnjen metablizem

Med glavne krivce za počasen metabolizem sodijo zelo restriktivne diete, pri katerih je kalorični vnos pretirano nizek. Telo postane namreč zaradi »strahu«, da bo že kmalu sledilo obdobje staranja, precej bolj varčno pri porabi kalorij. Kar pravzaprav pomeni, da se metabolizem močno upočasni. Izogibajte se torej dietam, ki obljubljajo čudeže. Vedno se vprašajte, ali je to prehranjevalni režim, ki bi se ga bilo mogoče držati tudi daljši čas.

Preveč neprekinjenega sedenja

Pomislite, koliko ur dnevno sedite – v službi, avtomobilu, pri mizi, pred televizorjem itn. Še posebej problematični so lahko daljši, neprekinjeni intervali sedenja. Tudi če si nekajkrat na teden vzamete čas za vadbo, to ne more povsem izničiti negativnih posledic prekomernega sedenja. Poleg negativnega vpliva na srce in ožilje lahko preveč sedenja tudi močno upočasni vaš metabolizem. Že če boste na primer med delom občasno vsaj vstali in se malo razgibali, boste s tem naredili nekaj dobrega za svoj metabolizem, seveda pa tudi za zdravje nasploh.

Ne zanemarjajte niti povezave med metabolizmom in spanjem

Eden od možnih vzrokov, zaradi katerih je vaš metabolizem zelo počasen, pa je lahko tudi (kronično) pomanjkanje spanja. Med drugim lahko pride zaradi pomanjkanja spanja tudi do porušenega hormonskega ravnovesja v telesu, na primer do prevelikih količin kortizola, ki je povezan s kopičenjem odvečnih maščob. Tako je kakovosten spanec zagotovo tudi nepogrešljiv del hujšanja.

Naredite si lahko tudi napitek, ki pospeši metabolizem in očisti strupe iz telesa.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×