0,00 EUR

V košarici ni izdelkov.

Zdravje & prehranaPMS: 8 odličnih naravnih metod za ublažitev simptomov

PMS: 8 odličnih naravnih metod za ublažitev simptomov

MORDA VAS ZANIMA

Predmenstrualni sindrom, bolj znan kot PMS, je lahko zelo subtilen, komaj opazen, po drugi strani pa se lahko v dneh pred bližajočo se menstruacijo pojavijo tudi zelo intenzivni neprijetni simptomi, ki močno ovirajo vsakodnevne aktivnosti. V mislih imamo težave, kot so napihnjenost, krči, zelo občutljive prsi, nemir, težave s spanjem, nihanje razpoloženja, bolečine v mišicah in sklepih, zelo izrazit, neobvladljiv apetit, prebavne motnje, glavoboli, izčrpanost, akne, težave z zbranostjo in povečana občutljivost na dražljaje.

- Oglas -

Če se tudi sami pogosto spopadate s precej intenzivno obliko predmenstrualnega sidroma, je dobro vedeti, da so na voljo različne naravne možnosti za blaženje težav …

1. Sončnična semena & indijski oreščki

Magnezij blaži krče in z njimi povezano bolečino, obenem pa pripomore k sprostitvi in k boljšemu spancu. Tako gre za mineral, ki je lahko zelo koristen pri spopadanju s predmenstrualnim sindromom. Pomagate si lahko s prehranskim dopolnilom ali tako, da v dneh pred menstruacijo na jedilnik vključite več živil, bogatih z magnezijem. Namesto običajne malice si lahko na primer privoščite mešanico sončničnih semen in indijskih oreščkov. Obe živili namreč vsebujeta zelo veliko magnezija. Pri tem upoštevajte, da lahko pretiravanje z magnezijem povzroči drisko. Če se predmenstrualni sindrom pri vas pogosto odraža tudi v obliki driske, morate biti pri magneziju posebno previdni, da ne presežete priporočene količine.

2. Svetlinovo olje

Pri blaženju simptomov PMS-a si lahko pomagate tudi s svetlinovim oljem, ki je med drugim zelo učinkovito pri težavah z zelo občutljivimi prsmi. Pri tem upoštevajte, da se učinki svetlinovega olja praviloma pokažejo šele po nekaj tednih redne uporabe, zato bodite potrpežljivi. Namesto za olje se lahko odločite tudi za kapsule z izvlečki svetlina.

- Oglas -
Svetlinovo olje

3. Zmerna telesna aktivnost

Zaradi utrujenosti, napihnjenosti, bolečin in drugih simptomov, značilnih za PMS, se telesna aktivnost v dneh pred menstruacijo ne zdi najbolj vabljiva. Toda če boste zbrali moč za vadbo, se boste na koncu počutili precej bolje, saj lahko zmerna telesna aktivnost ublaži simptome PMS-a. Dobra izbira sta na primer hitra hoja in joga.

4. Smuti iz zelenolistne zelenjave, suhega sadja in citrusov

Poskrbite, da bo imelo telo na voljo dovolj železa, posebno če so vaše menstruacije običajno zelo močne. Idealen napitek za obdobje neposredno pred menstruacijo je smuti, pripravljen iz različnih vrst zelenolistne zelenjave, suhega sadja in citrusov. Tako zelenolistna zelenjava kot suho sadje spadata med odlične vire železa. Limone, pomaranče in drugi citrusi pa vsebujejo veliko vitamina C, ki je nujen za to, da lahko telo čim bolje izkoristi železo. Kombinacija vitamina C in bioflavonoidov v citrusih je obenem koristna za krepitev žil maternice. S tem se zmanjša tveganje za poškodbe žil ter za dolgotrajne in zelo močne krvavitve.

5. Olje iz semen črnega ribeza

Podobno kot olje, ki se pridobiva iz svetlinovih semen, je tudi olje iz semen črnega ribeza odličen vir gamalinolenske kisline, ki je koristna za uravnavanje hormonov in za preprečevanje napihnjenosti zaradi čezmernega zadrževanja vode v telesu. Uživanje olja iz semen črnega ribeza je koristno tako pred kot med menstruacijo.

Melisin čaj

6. Melisin čaj

Ena izmed najboljših naravnih metod za umiritev je pitje melisinega čaja. Če ste v dneh pred menstruacijo pogosto nadpovprečno nemirni in nagnjeni k izbruhom jeze ali če je ena izmed težav, ki jih pri vas povzroča PMS, nespečnost, vam priporočamo, da si večkrat dnevno pripravite skodelico melisinega čaja, ki vam lahko pomaga tudi med menstruacijo, saj poskrbi za ublažitev menstrualnih krčev.

- Oglas -

7. Cink

Med izjemno koristne minerale za blaženje simptomov, značilnih za predmenstrualni sindrom, spada tudi cink. Ta lahko pomaga ublažiti napihnjenost, krče in druge težave, ki se pogosto pojavljajo v dneh pred bližajočo se menstruacijo.

8. Masaža trebuha z eteričnim oljem majarona

Rastlinskemu olju po izbiri (na primer olivnemu) dodajte nekaj kapljic eteričnega olja majarona in mešanico uporabite za nežno masažo trebuha. To bo poskrbelo za prijetno topel občutek in za sprostitev napetosti.

NAJNOVEJŠE