Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaPilates za začetnike

Pilates za začetnike

MORDA VAS ZANIMA

Pilates je postal že pravi trend, ki daje očitne rezultate v relativno kratkem času. Susan Sarandon in Madonna sta le dve izmed mnogih zvezd, ki se poslužujeta te tehnike vadbe in prisegata, da jima je pilates pomagal fizično tako kot psihično.

- Oglas -


Začetnikom je priporočeno, da si najprej ogledajo kakšen video posnetek, da bodo lažje osvojili pravilne drže, za tiste, ki pa se pilatesa posložujejo že dalj časa, pa je tu nekaj vaj:

Pilates vaje: Ciljanje jedra

Bistvo pilatesa je osredotočanje na tiste “globoke“ mišice, ki nosijo težo celotnega telesa. Znane so tudi kot “elektrarna“ telesa, zato je potrebno te razmigati še toliko bolj.
Ena izmed vaj priporoča, da se kotalimo po tleh kot žoga, pri čem je priporočljivo, da po tleh položimo kakšno podlogo za lažjeizvajanje te vadbe. Pomembno je tudi, da ves čas pravilno dihamo medtem ko se zibljemo naprej in nazaj ter vedno bolj naprezamo mišice.

Pilates vaje: Položaj deske

Je zelo poznan položaj za vse, ki so se kdaj ukvarjali z jogo. Položaj temelji na tem, da celotno telo poravnamo, kot da bi se želeli dvigniti. Medtem ko  ta položaj držimo moramo imeti glavo sklonjeno in sproščene hrbtne mišice.

Pilates vaje: Roke balerine

To je vaja za začetnike pilatesa, ki sprosti hrbetnico ter okrepi hrbet. Začnemo sede z prekrižanimi nogami. Ob vdihu napnemo hrbtenivo, roke pa postavimo tako, da naredimo kot 90st. Raztegniti jih je potrebno od zadaj pri čemer se morata lopatici dotikati. Nato roke počasi spustimo in sprostimo ramena. Upognjene roke nato premaknemo predse čez glavo, tako kot balerine. Počasi nato roke premaknemo predse in to vajo ponovimo do desetkrat.

Sarah Jessica Parker: pilates za lepo držo

- Oglas -

Nekdanja balerina prisega na pilates vaje, ki so po njenem mnenju zaslužne za to, da je ves čas v formi in da ima lepo držo tudi v visokih petah. Poleg tega Sarah prisega tudi na fitnes, ki ga obišče enkrat na teden, in plavanje, ki je na njenem urniku kar trikrat tedensko.

Sarah je diete obesila na klin, zato pa se trudi prehranjevati zdravo. Prisega na hrano, ki je kuhana na pari, pogosto pa se pusti razvajati številnim kuharskim mojstrom v priznanih restavracijah, saj je znana po tem, da rada je zunaj.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×