fbpx
Domov Zdravje & prehrana Pilates za začetnike

Pilates za začetnike

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Pilates je postal že pravi trend, ki daje očitne rezultate v relativno kratkem času. Susan Sarandon in Madonna sta le dve izmed mnogih zvezd, ki se poslužujeta te tehnike vadbe in prisegata, da jima je pilates pomagal fizično tako kot psihično.


Začetnikom je priporočeno, da si najprej ogledajo kakšen video posnetek, da bodo lažje osvojili pravilne drže, za tiste, ki pa se pilatesa posložujejo že dalj časa, pa je tu nekaj vaj:

Pilates vaje: Ciljanje jedra

Bistvo pilatesa je osredotočanje na tiste “globoke“ mišice, ki nosijo težo celotnega telesa. Znane so tudi kot “elektrarna“ telesa, zato je potrebno te razmigati še toliko bolj.
Ena izmed vaj priporoča, da se kotalimo po tleh kot žoga, pri čem je priporočljivo, da po tleh položimo kakšno podlogo za lažjeizvajanje te vadbe. Pomembno je tudi, da ves čas pravilno dihamo medtem ko se zibljemo naprej in nazaj ter vedno bolj naprezamo mišice.

Pilates vaje: Položaj deske

Je zelo poznan položaj za vse, ki so se kdaj ukvarjali z jogo. Položaj temelji na tem, da celotno telo poravnamo, kot da bi se želeli dvigniti. Medtem ko  ta položaj držimo moramo imeti glavo sklonjeno in sproščene hrbtne mišice.

Pilates vaje: Roke balerine

To je vaja za začetnike pilatesa, ki sprosti hrbetnico ter okrepi hrbet. Začnemo sede z prekrižanimi nogami. Ob vdihu napnemo hrbtenivo, roke pa postavimo tako, da naredimo kot 90st. Raztegniti jih je potrebno od zadaj pri čemer se morata lopatici dotikati. Nato roke počasi spustimo in sprostimo ramena. Upognjene roke nato premaknemo predse čez glavo, tako kot balerine. Počasi nato roke premaknemo predse in to vajo ponovimo do desetkrat.

Sarah Jessica Parker: pilates za lepo držo

Nekdanja balerina prisega na pilates vaje, ki so po njenem mnenju zaslužne za to, da je ves čas v formi in da ima lepo držo tudi v visokih petah. Poleg tega Sarah prisega tudi na fitnes, ki ga obišče enkrat na teden, in plavanje, ki je na njenem urniku kar trikrat tedensko.

Sarah je diete obesila na klin, zato pa se trudi prehranjevati zdravo. Prisega na hrano, ki je kuhana na pari, pogosto pa se pusti razvajati številnim kuharskim mojstrom v priznanih restavracijah, saj je znana po tem, da rada je zunaj.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×