Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Zdravje & prehranaPilates za začetnike

Pilates za začetnike

MORDA VAS ZANIMA

Pilates je postal že pravi trend, ki daje očitne rezultate v relativno kratkem času. Susan Sarandon in Madonna sta le dve izmed mnogih zvezd, ki se poslužujeta te tehnike vadbe in prisegata, da jima je pilates pomagal fizično tako kot psihično.

- Oglas -


Začetnikom je priporočeno, da si najprej ogledajo kakšen video posnetek, da bodo lažje osvojili pravilne drže, za tiste, ki pa se pilatesa posložujejo že dalj časa, pa je tu nekaj vaj:

Pilates vaje: Ciljanje jedra

Bistvo pilatesa je osredotočanje na tiste “globoke“ mišice, ki nosijo težo celotnega telesa. Znane so tudi kot “elektrarna“ telesa, zato je potrebno te razmigati še toliko bolj.
Ena izmed vaj priporoča, da se kotalimo po tleh kot žoga, pri čem je priporočljivo, da po tleh položimo kakšno podlogo za lažjeizvajanje te vadbe. Pomembno je tudi, da ves čas pravilno dihamo medtem ko se zibljemo naprej in nazaj ter vedno bolj naprezamo mišice.

Pilates vaje: Položaj deske

Je zelo poznan položaj za vse, ki so se kdaj ukvarjali z jogo. Položaj temelji na tem, da celotno telo poravnamo, kot da bi se želeli dvigniti. Medtem ko  ta položaj držimo moramo imeti glavo sklonjeno in sproščene hrbtne mišice.

Pilates vaje: Roke balerine

To je vaja za začetnike pilatesa, ki sprosti hrbetnico ter okrepi hrbet. Začnemo sede z prekrižanimi nogami. Ob vdihu napnemo hrbtenivo, roke pa postavimo tako, da naredimo kot 90st. Raztegniti jih je potrebno od zadaj pri čemer se morata lopatici dotikati. Nato roke počasi spustimo in sprostimo ramena. Upognjene roke nato premaknemo predse čez glavo, tako kot balerine. Počasi nato roke premaknemo predse in to vajo ponovimo do desetkrat.

Sarah Jessica Parker: pilates za lepo držo

- Oglas -

Nekdanja balerina prisega na pilates vaje, ki so po njenem mnenju zaslužne za to, da je ves čas v formi in da ima lepo držo tudi v visokih petah. Poleg tega Sarah prisega tudi na fitnes, ki ga obišče enkrat na teden, in plavanje, ki je na njenem urniku kar trikrat tedensko.

Sarah je diete obesila na klin, zato pa se trudi prehranjevati zdravo. Prisega na hrano, ki je kuhana na pari, pogosto pa se pusti razvajati številnim kuharskim mojstrom v priznanih restavracijah, saj je znana po tem, da rada je zunaj.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×