Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.
Zdravje & prehranaPilates - celostna vadba za telo in duha

Pilates – celostna vadba za telo in duha

MORDA VAS ZANIMA

Pilates je metoda rekreacije, ki sestoji iz kombinacije telesnega zavedanja, pravilnega dihanja in tekočega nazorovanja gibanja. Njeni začetki segajo v zgodnje 20. stoletje, danes pa ima zaradi širokega spektra koristnih vplivov na zdravje in dobro počutje več milijonov privržencev po vsem svetu.

- Oglas -

pilates

Kako je pilates nastal?

Oče pilatesa je Nemec Joseph Pilates, ki se je rodil leta 1880. Bil je bolehen otrok, pestila sta ga astma in artritis. Z željo po izboljšanju telesnega zdravja in moči je razvil vadbeni sistem in naposled preoblikoval svoje telo v bolj gično in izvrstno mišično defnirano. Postal je odličen smučar, gimnastičar in potapljač, v Veliki Britaniji pa naj bi delal celo kot poklicni boksar in trener samoobrambe za uslužbence tajne službe Scotland Yard.

Celosten program vadbe je Pilates začel razvijati med prvo svetovno vojno. Pri oblikovanju metode pilates je upošteval tudi svoje znanje vzhodnoazijskih vadb, joge in zenovske meditacije, vanjo pa je vključil celo gibanje živali.

Po koncu vojne se je vrnil v domačo Nemčijo, že leta 1923 pa je emigriral v ameriški New York, kjer je odprl lasten vadbeni studio. Sprva je metoda pilates pritegnila predvsem športnike, kmalu pa so jo za svojo vzeli tudi številni plesalci in hollywoodske zvezde. V zadnjih desetletjih 20. stoletja je pilates postal pravi trend, danes pa ga izvaja več milijonov ljudi po vsem svetu.

Metoda

- Oglas -

Pilates je celostna telesna vadba, ki v ospredje postavlja krepitev težje dostopnih, manjših in šibkejših mišic, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje in dihanje. Vadba je primerna za skoraj vse starostne skupine, pa tudi za rehabilitacijo po poškodbah.

Osnova vse vadbe je treniranje telesnega centra, ki zajema mišice spodnjega dela trupa – medenične, trebušne in hrbtne. Vse vaje se izvajajo počasi, zelo pomembno je tudi pravilno dihaje.

Pomembni elementi

  • Kontrola: pomembno je, da se vaje izvajajo z nadzorovanimi gibi, da se okrepijo tudi najmanjše mišice.
  • Koncentracija: vsak gib nadzorujemo tudi z mislimi, pozorni smo na celo telo.
  • Center: krepitev mišic v osrednjem delu telesa.
  • Sporstitev: zavestno sproščanje pomaga pri zategnjenosti mišic.
  • Kontinuirano gibanje: vaje izvajamo tekoče, brez nenadnih, izoliranih gibov ali dolgih premorov.

Zakaj je dobro izvajati pilates?

Vadba je dobra za izboljšanje zdravstvenega stanja vseh, ki imajo kakršnekoli nefunkcionalnosti v povezavi z gibajem. Vaje so nežne za sklepe in zato predstavljajo varen način gibanja med rehabilitacijo po poškodbah. Pilates pomaga tudi pri preprečevanju in odpravljanju bolečin v ledvenem predelu. Vadba med drugim pripomore tudi k zmanjševanju vplivov stresa, večji fleksibilnosti in telesni drži ter izboljšuje mišično moč.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×