Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.
Zdravje & prehranaOmega-3 proti tesnobi: Novi izsledki raziskav

Omega-3 proti tesnobi: Novi izsledki raziskav

MORDA VAS ZANIMA

Ali ste vedeli, da omega 3 delujejo tudi proti tesnobi in depresiji? Raziskovalci z ameriške univerze Ohio so več kot tri desetletja namenili preučevanju povezave med psihičnim stresom in imunostjo. V svojem dolgoletnem delu so potrdili, da nekatera prehranska dopolnila, zlasti omega-3 maščobne kisline, zmanjšujejo nastajanje provnetnih citokinov v telesu (snovi, ki spodbujajo vnetje) in najverjetneje tudi zmanjšujejo depresijo.

Omega-3 proti tesnobi

Omega 3 proti tesnobi: pomagajo lajšati tesnobne občutke

- Oglas -

Ker je z večjim nastajanje citokinov povezan tudi čustveni stres, so raziskovalci pri svojem delu preverjali, ali lahko povečan vnos omega-3 maščobnih kislin ublaži ta proces in posledično zmanjša vnetje. Preskus so izvedli na študentih medicine. Preverjali so, ali stres, ki ga študenti doživljajo med intenzivnim študijem in izpiti, zmanjša njihov imunski status. Študenti so dobivali odmerke, ki so bili približno štiri- do petkrat večji od količine ribjega olja, ki bi ga dobili, če bi vsak dan uživali lososa.

Rezultati so potrdili vse postavljene hipoteze raziskovalcev. Pri študentih, ki so dobivali omega-3, so v primerjavi s placebno skupino opazili 20-odstotno zmanjšanje napetosti in občutkov tesnobe, ter 14-odstotno manjšo prisotnost dveh pomembnih citokinov (interlevkina-6 in tumor nekrotizirajočega faktorja alfa) v krvi. Kljub dobrim rezultatom raziskovalci menijo, da je še prezgodaj, da bi priporočali široko, vsakodnevno uporabo omega-3 prehranskih dopolnil. Ne nazadnje tudi zato, ker bi bilo to predrago, viri ribjega olja pa so omejeni. Ljudem priporočajo, naj vnos teh maščobnih kislin povečajo s prehrano.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×