Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaOkrepite svoje kosti brez mlečnih izdelkov

Okrepite svoje kosti brez mlečnih izdelkov

MORDA VAS ZANIMA

Veliko ljudi mleka ne mara, nekateri se mu celo izogibajo, zaradi najrazličnejših razlogov. Verjeli ali ne, ampak kalcij, ki ga vaše telo potrebuje, lahko dobite tudi iz drugih virov in ne le iz kravjega mleka. Malo za šalo in malo zares, pomislite na Popaja, kako je postal krepak, ko je pojedel špinačo.

- Oglas -

Zdrave kosti

Kaj vam pomaga pri zdravih kosteh?

Sonce

Vitamin D pomaga telesu absorbirati in zadržati kalcij v telesu. Študije so celo pokazale, da že izpostavljenost soncu za 10 minut dvakrat na teden, skupaj z vitaminom D, pomaga pri rasti zdravih in močnih kosti.

Zelena zelenjava

Zelena listnata zelenjava je na žalost velikokrat prezrt vir kalcija. Že ena skodelica brokolija vam nudi več kot polovico priporočenega dnevnega vnosa kalcija. Poleg brokolija tudi ohrovt in špinača zagotavljata odlične vire kalcija kostem. Polijte zelenjavo z nekaj olivnega olja, da bo vaše telo absorbiralo v maščobi topna vitamina D in K.

Omega-3 maščobne kisline

Omega-3 maščobne kisline dobimo v lososu, ribah in oreščkih. V neki kratki raziskavi je pokazalo, da so imele ženske, ki so 18 mesecev uživale omega-3 maščobne kisline, bolj čvrste kosti in manj zlomov, kot tiste, ki omega-3 maščobnih kislin niso jemale.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×