Obrazna gimnastika za vsak dan

Mišice na obrazu sicer vsak dan obremenjujemo, premalokrat pa jih pravilno sproščamo. Stalno napenjanje istih mišic po daljšem času preobremeni elastična vlakna vezivnega tkiva, ki se nahaja pod njimi, to pa se nato ne more znova zgladiti.

Obrazna gimnastika nam lahko pri tem pomaga, dober učinek pa lahko dosežemo že s precej majhnim naporom. Če opisane vaje delamo petkrat na dan nekaj tednov, bodo po enem mesecu rezultati opazni, koža čvrstejša, naš videz pa bolj svež in mlajši. Za vse vaje velja, da moramo mišice napeti, kolikor zmoremo, napetost pa naj traja od 10 do 15 sekund. Med izvajanjem vaj dihamo normalno.

Obrazna gimnastika za gube

Proti »jezni« gubi

Prst položimo na začetek vsake obrvi (na notranji strani) in pritisnemo tako, da se koža ne premakne. Nato poskušamo delovati proti temu naporu in obrvi stisniti skupaj.

Proti gubam na čelu

Stegnjene prste (kazalec, sredinec in prstanec) obeh rok položimo na čelo nad obe obrvi in nato obrvi dvignemo.

Proti gubicam okrog oči

Z dvema prstoma narahlo pritisnemo na zunanja očesna kotička in dvignemo spodnjo veko. To krepi mišice pod očmi.

Za lep vrat

Spodnjo ustnico močno napnemo in jo potegnemo navzdol. Pri tem vratne mišice izstopijo, kar je zelo dobro vidno v ogledalu.

Proti gubicam na ustnicah

Na oba ustna kotička položite prst in ustnici močno stisnite eno k drugi.

Za napeta lica

Kazalca položite na zunanja očesna kotička, palca pa na lica. Pritisnite, proti temu uporu pa se široko nasmejte.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.