Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Lepota & kozmetikaObrazna gimnastika za vsak dan

Obrazna gimnastika za vsak dan

MORDA VAS ZANIMA

Mišice na obrazu sicer vsak dan obremenjujemo, premalokrat pa jih pravilno sproščamo. Stalno napenjanje istih mišic po daljšem času preobremeni elastična vlakna vezivnega tkiva, ki se nahaja pod njimi, to pa se nato ne more znova zgladiti.

- Oglas -

Obrazna gimnastika nam lahko pri tem pomaga, dober učinek pa lahko dosežemo že s precej majhnim naporom. Če opisane vaje delamo petkrat na dan nekaj tednov, bodo po enem mesecu rezultati opazni, koža čvrstejša, naš videz pa bolj svež in mlajši. Za vse vaje velja, da moramo mišice napeti, kolikor zmoremo, napetost pa naj traja od 10 do 15 sekund. Med izvajanjem vaj dihamo normalno.

Obrazna gimnastika za gube

Proti »jezni« gubi

Prst položimo na začetek vsake obrvi (na notranji strani) in pritisnemo tako, da se koža ne premakne. Nato poskušamo delovati proti temu naporu in obrvi stisniti skupaj.

Proti gubam na čelu

Stegnjene prste (kazalec, sredinec in prstanec) obeh rok položimo na čelo nad obe obrvi in nato obrvi dvignemo.

Proti gubicam okrog oči

- Oglas -

Z dvema prstoma narahlo pritisnemo na zunanja očesna kotička in dvignemo spodnjo veko. To krepi mišice pod očmi.

Za lep vrat

Spodnjo ustnico močno napnemo in jo potegnemo navzdol. Pri tem vratne mišice izstopijo, kar je zelo dobro vidno v ogledalu.

Proti gubicam na ustnicah

Na oba ustna kotička položite prst in ustnici močno stisnite eno k drugi.

Za napeta lica

Kazalca položite na zunanja očesna kotička, palca pa na lica. Pritisnite, proti temu uporu pa se široko nasmejte.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×