Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Lepota & kozmetikaObrazna gimnastika za vsak dan

Obrazna gimnastika za vsak dan

MORDA VAS ZANIMA

Mišice na obrazu sicer vsak dan obremenjujemo, premalokrat pa jih pravilno sproščamo. Stalno napenjanje istih mišic po daljšem času preobremeni elastična vlakna vezivnega tkiva, ki se nahaja pod njimi, to pa se nato ne more znova zgladiti.

- Oglas -

Obrazna gimnastika nam lahko pri tem pomaga, dober učinek pa lahko dosežemo že s precej majhnim naporom. Če opisane vaje delamo petkrat na dan nekaj tednov, bodo po enem mesecu rezultati opazni, koža čvrstejša, naš videz pa bolj svež in mlajši. Za vse vaje velja, da moramo mišice napeti, kolikor zmoremo, napetost pa naj traja od 10 do 15 sekund. Med izvajanjem vaj dihamo normalno.

Obrazna gimnastika za gube

Proti »jezni« gubi

Prst položimo na začetek vsake obrvi (na notranji strani) in pritisnemo tako, da se koža ne premakne. Nato poskušamo delovati proti temu naporu in obrvi stisniti skupaj.

Proti gubam na čelu

Stegnjene prste (kazalec, sredinec in prstanec) obeh rok položimo na čelo nad obe obrvi in nato obrvi dvignemo.

Proti gubicam okrog oči

- Oglas -

Z dvema prstoma narahlo pritisnemo na zunanja očesna kotička in dvignemo spodnjo veko. To krepi mišice pod očmi.

Za lep vrat

Spodnjo ustnico močno napnemo in jo potegnemo navzdol. Pri tem vratne mišice izstopijo, kar je zelo dobro vidno v ogledalu.

Proti gubicam na ustnicah

Na oba ustna kotička položite prst in ustnici močno stisnite eno k drugi.

Za napeta lica

Kazalca položite na zunanja očesna kotička, palca pa na lica. Pritisnite, proti temu uporu pa se široko nasmejte.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×