Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaNekaj orehov na dan, odžene depresijo stran

Nekaj orehov na dan, odžene depresijo stran

MORDA VAS ZANIMA

Predstavljamo vam hrano, s katero lahko poskrbite za dobro počutje svojega duha in se z njo zaščitite pred depresijo.

- Oglas -

Orehi

Pijte čaj

Raziskave so pokazale, da imajo ljudje, ki popijejo tri skodelice čaja na dan manj možnosti, da bodo zboleli za depresijo. Posebej učinkovit je zeleni čaj, saj vsebuje aminokislino L-teanin, ki je posebej učinkovita v boju proti depresiji. Zeleni čaj tako pomaga obvladovati stres, poznan pa je tudi po tem da ščiti pred demenco in znižuje raven holesterola.

Posladkajte se s temno čokolado in orehi

Temna čokolada sprošča hormon sreče serotonin in pomaga širiti žile, zato vas bo košček čokolade spravil v dobro voljo. Poskrbite, da bo to čokolada z visoko vsebnostjo kakava in nizko vsebnostjo sladkorja. Za zdrav prigrizek si lahko privoščite orehe, ki so bogati z omega 3 maščobnimi kislinami. Raziskave so pokazale, da orehi spodbujajo delovanje možganov in zmanjšujejo simptome depresije.

Poskusite z jogurtom

Mlečni izdelki vsebujejo veliko kalcija, vitamina D in ostalimi proteini, ki pomagajo v borbi z depresijo. K boljšemu razpoloženju lahko pripomorejo tudi jajca, ki so bogata z vitaminom E. Študije namreč kažejo, da so k depresiji bolj nagnjeni tisti, ki zaužijejo manj vitamina E. Jajca pojejte s kruhom iz polnovredne moke, saj naj bi beli kruh in riž povzročala večjo možnost depresije.

- Oglas -

Več o orehih najdete tukaj.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×