Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaNekaj orehov na dan, odžene depresijo stran

Nekaj orehov na dan, odžene depresijo stran

MORDA VAS ZANIMA

Predstavljamo vam hrano, s katero lahko poskrbite za dobro počutje svojega duha in se z njo zaščitite pred depresijo.

- Oglas -

Orehi

Pijte čaj

Raziskave so pokazale, da imajo ljudje, ki popijejo tri skodelice čaja na dan manj možnosti, da bodo zboleli za depresijo. Posebej učinkovit je zeleni čaj, saj vsebuje aminokislino L-teanin, ki je posebej učinkovita v boju proti depresiji. Zeleni čaj tako pomaga obvladovati stres, poznan pa je tudi po tem da ščiti pred demenco in znižuje raven holesterola.

Posladkajte se s temno čokolado in orehi

Temna čokolada sprošča hormon sreče serotonin in pomaga širiti žile, zato vas bo košček čokolade spravil v dobro voljo. Poskrbite, da bo to čokolada z visoko vsebnostjo kakava in nizko vsebnostjo sladkorja. Za zdrav prigrizek si lahko privoščite orehe, ki so bogati z omega 3 maščobnimi kislinami. Raziskave so pokazale, da orehi spodbujajo delovanje možganov in zmanjšujejo simptome depresije.

Poskusite z jogurtom

Mlečni izdelki vsebujejo veliko kalcija, vitamina D in ostalimi proteini, ki pomagajo v borbi z depresijo. K boljšemu razpoloženju lahko pripomorejo tudi jajca, ki so bogata z vitaminom E. Študije namreč kažejo, da so k depresiji bolj nagnjeni tisti, ki zaužijejo manj vitamina E. Jajca pojejte s kruhom iz polnovredne moke, saj naj bi beli kruh in riž povzročala večjo možnost depresije.

- Oglas -

Več o orehih najdete tukaj.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×