Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaKatera dietna hrana vas ne sme zavesti?

Katera dietna hrana vas ne sme zavesti?

MORDA VAS ZANIMA

Dietna hrana je velikokrat produkt oglaševalskih agencij, ki neko hrano oglašujejo, kot zdravo. Še vedno se oglašuje hrana z malo maščob, čeprav je namesto maščobe v taki hrani veliko sladkorja, kar spodbuja nastanek debelosti. Katere hrane se je dobro paziti?

- Oglas -

jogurt dietni

Dietne pijače

Nekatera umetna sladila so do sto tisočkrat slajša od sladkorja. Naše telo preslepijo, da prihaja sladkor in ko sladkor dejansko dobite, ga telo želi več, kar pomeni, da se v telsu začne nabirati maščoba in se začnete rediti.

Jogurti brez maščob

Zadnje čase so popularni jogurti brez maščob in brez kalorij. Problem se pojavi, ko ugotovimo, da so zdrave maščobe odstranjene in nadomeščene z drugimi, manj zdravimi, kot je sladkor in različni ojačevalci okusov. Ko je hrani odvzeta naravna maščoba, ji je odvzet tudi okus in potem ga je potrebno nadomestiti. V majhnih jogurtih je navadno tudi več kot 600 mg natrija, priporočena dnevna količina pa je 2400 mg, zato je potrebno paziti, da ne pojeste več takih jogurtov, če jih že jeste.

Že narejeni zdravi piškotki in kosmiči

Sploh v zadnjem času so v porastu reklame za zdrave piškote in zdrave kosmiče, ki se priporočajo posebno za zajtrk. Kadar se reklame začnejo z besedno zvezo »obogatene žitarice za zajtrk«, jih raje ne kupujte. Take vrste hranila so predelana in dodano jim je veliko arom in sladkorjev. S kosmiči ni dobro začeti jutra, saj dvignejo krvni sladkor in raven izulina v telesu.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×