Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaKatera dietna hrana vas ne sme zavesti?

Katera dietna hrana vas ne sme zavesti?

MORDA VAS ZANIMA

Dietna hrana je velikokrat produkt oglaševalskih agencij, ki neko hrano oglašujejo, kot zdravo. Še vedno se oglašuje hrana z malo maščob, čeprav je namesto maščobe v taki hrani veliko sladkorja, kar spodbuja nastanek debelosti. Katere hrane se je dobro paziti?

- Oglas -

jogurt dietni

Dietne pijače

Nekatera umetna sladila so do sto tisočkrat slajša od sladkorja. Naše telo preslepijo, da prihaja sladkor in ko sladkor dejansko dobite, ga telo želi več, kar pomeni, da se v telsu začne nabirati maščoba in se začnete rediti.

Jogurti brez maščob

Zadnje čase so popularni jogurti brez maščob in brez kalorij. Problem se pojavi, ko ugotovimo, da so zdrave maščobe odstranjene in nadomeščene z drugimi, manj zdravimi, kot je sladkor in različni ojačevalci okusov. Ko je hrani odvzeta naravna maščoba, ji je odvzet tudi okus in potem ga je potrebno nadomestiti. V majhnih jogurtih je navadno tudi več kot 600 mg natrija, priporočena dnevna količina pa je 2400 mg, zato je potrebno paziti, da ne pojeste več takih jogurtov, če jih že jeste.

Že narejeni zdravi piškotki in kosmiči

Sploh v zadnjem času so v porastu reklame za zdrave piškote in zdrave kosmiče, ki se priporočajo posebno za zajtrk. Kadar se reklame začnejo z besedno zvezo »obogatene žitarice za zajtrk«, jih raje ne kupujte. Take vrste hranila so predelana in dodano jim je veliko arom in sladkorjev. S kosmiči ni dobro začeti jutra, saj dvignejo krvni sladkor in raven izulina v telesu.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×