Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.
RubrikeZanimivostiNasveti za tek, ko je zunaj vroče

Nasveti za tek, ko je zunaj vroče

MORDA VAS ZANIMA

Če ste navajeni teka, morda že poznate drobne trike, kako se izogniti hudi vročini. Lahko pa ste začetnik, malce izgubljeni v poplavi različnih informacij in vam bodo nasveti prišli prav. Opoldansko sonce je najnevarnejše, zato izkoristite dan in tecite ob primernih urah, saj bo tak tek tudi bolje del vašemu telesu in vam seveda prinesel dobro počutje.

- Oglas -

urnik

Pametno si organizirajte urnik teka

Če veste, da prihaja izjemno vroč teden, si že vnaprej naredite urnik teka. Z urnikom boste lažje sledili obveznostim in jih prilagajali treningu. Tek umestite v tisti del dneva, ko je najmanj vroče. Najsi bo to zgodaj zjutraj pred službo ali pa pozno zvečer, z naglavno svetilko. Tek zjutraj se še posebej splača in čeprav se peta ura zjutraj zdi neprivlačna, je ves trud poplačan, ko lahko opazujete vzhajanje sonca navsezgodaj zjutraj, ko ste že nekaj dobrega naredili za svoje telo in ste pripravljeni na nove dnevne izzive, s katerimi se boste spopadali bolje, če boste v dobri psihofizični kondiciji.

Primerna oprema

Če boste tekli zjutraj, se lahko odpravite še brez kape, ki bi vas ščitila pred soncem. Kasneje je zaradi močnega sonca namreč priporočljivo imeti kapo, pa čeprav vam bo zaradi te še malce bolj vroče. Oblecite se v materiale, ki dihajo. V toplejšem vremenu je najbolj priporočljivo imeti ohlapne kratke hlače in bombažno majico. Vsa odvečna oblačila vam bodo povzročala dodatno znojenje, zaradi drgnjenja pa hitro pride tudi do izpuščajev in mehurjev. Ne pozabite še na sončna očala in primerno obutev.

Pijte veliko tekočine

Količina hidracije je odvisna od količine potenja in se torej od posameznika do posameznika razlikuje, je pa pomembno, da poskrbite za zadostno količino tekočine. Če niste prepričani, ali pijete dovolj ali ne, opazujte svoj urin. Če je ta temnejše obarvan, pijete premalo, v nasprotnem primeru pa ne. Voda uravnava telesno temperaturo, maže sklepe in pomaga s transportom hranilnih snovi po telesu. Če ne zaužijete ustrezne količine tekočine, telo ne more normalno delovati. Če dlje časa tečete ali se ukvarjate s kakšno drugo vadbo, je priporočljivo poseči tudi po ustrezni športni pijači. Kalorije, kalij in elektroliti zagotavljajo telesu ustrezno pomoč, zato moramo v pijačah iskati te sestavine in zatorej pozorno prebrati deklaracije in napise na izdelkih, kjer iščemo tudi čim manjšo vsebnost sladkorja.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×