Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.
Zdravje & prehranaNaravni načini za izboljšanje spomina

Naravni načini za izboljšanje spomina

MORDA VAS ZANIMA

Preverite, kako lahko vsak dan poskrbite za dober spomin in osredotočenost. Za svoje možgane boste veliko naredili že, če se boste odpravili v naravo in se naužili pomladnega sonca.

Kaj vključiti v prehrano?

- Oglas -

Možgani morajo ves čas dobivati hranila, ki jih potrebujejo za  učinkovito delovanje.  Izjemnega pomena za optimalno delovanje možganov in tudi živčevja je mangan. Mangan najdete v školjkah, orehih, stročnicah.

Spomin

Pomembno je tudi, da vaša prehrana vsebuje dovolj vitaminov B. Za pretok krvi po telesu sta pomembna vitamina C in E. Z vitaminom E bogata hrana so lešniki, sončnična semena, mandlji. Pri odstranjevanju strupenih snovi iz možganov  ima pomembno vlogo  tudi cink. Ne pozabite na Omega 3 maščobne kisline, ki jih najdete v lanenih semenih, semenih chia, morskih algah in sadežih.

Spominu in telesu škodijo tudi prosti radikali, zato poskrbite, da bo na vašem krožniku dovolj živil, ki vsebujejo  visoke količine antioksidantov. Takšna živila so borovnice, jagode goji, pravi kakav v prahu.

Kaj izločiti iz prehrane?

- Oglas -

Izogibajte se nezdravih maščob, kot je margarina in tudi vseh rafiniranih olj, vključno z oljem iz  oljne repice, arašidov, semen bombaža, soje, palmovega olja in trans maščob. Iz jedilnika izpustite tudi rafinirane ogljikove hidrate – bela moka, riž, sladkor in vsa industrijsko predelana hrana , saj slabo vpliva na delovanje možganov, saj povzroča upad spomina in koncentracije.

Globoko dihanje

Pravilno in globoko dihanje bo pripomoglo k zmanjšanju stresnega hormona kortizola, zato bo telo bolje opravljalo svoje funkcije.

Kurkuma

Kurkuma je za telo zelo koristna zaradi svojih protivnetnih lastnosti. Pripomore tudi k  zmanjšanju oblog v možganih, ki povzročajo Alzheimerjevo bolezen. Poleg tega  spodbuja delovanje jeter, tako da bo pripomogla tudi pri odstranitvi prostih radikalov iz telesa.  Uporabite jo v  svežem soku, zmešančku ali juhi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×