Naravni načini za izboljšanje spomina

Preverite, kako lahko vsak dan poskrbite za dober spomin in osredotočenost. Za svoje možgane boste veliko naredili že, če se boste odpravili v naravo in se naužili pomladnega sonca.

Kaj vključiti v prehrano?

Možgani morajo ves čas dobivati hranila, ki jih potrebujejo za  učinkovito delovanje.  Izjemnega pomena za optimalno delovanje možganov in tudi živčevja je mangan. Mangan najdete v školjkah, orehih, stročnicah.

Spomin

Pomembno je tudi, da vaša prehrana vsebuje dovolj vitaminov B. Za pretok krvi po telesu sta pomembna vitamina C in E. Z vitaminom E bogata hrana so lešniki, sončnična semena, mandlji. Pri odstranjevanju strupenih snovi iz možganov  ima pomembno vlogo  tudi cink. Ne pozabite na Omega 3 maščobne kisline, ki jih najdete v lanenih semenih, semenih chia, morskih algah in sadežih.

Spominu in telesu škodijo tudi prosti radikali, zato poskrbite, da bo na vašem krožniku dovolj živil, ki vsebujejo  visoke količine antioksidantov. Takšna živila so borovnice, jagode goji, pravi kakav v prahu.

Kaj izločiti iz prehrane?

Izogibajte se nezdravih maščob, kot je margarina in tudi vseh rafiniranih olj, vključno z oljem iz  oljne repice, arašidov, semen bombaža, soje, palmovega olja in trans maščob. Iz jedilnika izpustite tudi rafinirane ogljikove hidrate – bela moka, riž, sladkor in vsa industrijsko predelana hrana , saj slabo vpliva na delovanje možganov, saj povzroča upad spomina in koncentracije.

Globoko dihanje

Pravilno in globoko dihanje bo pripomoglo k zmanjšanju stresnega hormona kortizola, zato bo telo bolje opravljalo svoje funkcije.

Kurkuma

Kurkuma je za telo zelo koristna zaradi svojih protivnetnih lastnosti. Pripomore tudi k  zmanjšanju oblog v možganih, ki povzročajo Alzheimerjevo bolezen. Poleg tega  spodbuja delovanje jeter, tako da bo pripomogla tudi pri odstranitvi prostih radikalov iz telesa.  Uporabite jo v  svežem soku, zmešančku ali juhi.

Povejte svoje mnenje - kometirajte
DELI
Anja Kralj
Novinarka, ki za vas piše in spremlja zanimive tematike ter aktualne dogodke.