fbpx
Domov Zdravje & prehrana Naravni načini za izboljšanje spomina

Naravni načini za izboljšanje spomina

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Preverite, kako lahko vsak dan poskrbite za dober spomin in osredotočenost. Za svoje možgane boste veliko naredili že, če se boste odpravili v naravo in se naužili pomladnega sonca.

Kaj vključiti v prehrano?

Možgani morajo ves čas dobivati hranila, ki jih potrebujejo za  učinkovito delovanje.  Izjemnega pomena za optimalno delovanje možganov in tudi živčevja je mangan. Mangan najdete v školjkah, orehih, stročnicah.

Spomin

Pomembno je tudi, da vaša prehrana vsebuje dovolj vitaminov B. Za pretok krvi po telesu sta pomembna vitamina C in E. Z vitaminom E bogata hrana so lešniki, sončnična semena, mandlji. Pri odstranjevanju strupenih snovi iz možganov  ima pomembno vlogo  tudi cink. Ne pozabite na Omega 3 maščobne kisline, ki jih najdete v lanenih semenih, semenih chia, morskih algah in sadežih.

Spominu in telesu škodijo tudi prosti radikali, zato poskrbite, da bo na vašem krožniku dovolj živil, ki vsebujejo  visoke količine antioksidantov. Takšna živila so borovnice, jagode goji, pravi kakav v prahu.

Kaj izločiti iz prehrane?

Izogibajte se nezdravih maščob, kot je margarina in tudi vseh rafiniranih olj, vključno z oljem iz  oljne repice, arašidov, semen bombaža, soje, palmovega olja in trans maščob. Iz jedilnika izpustite tudi rafinirane ogljikove hidrate – bela moka, riž, sladkor in vsa industrijsko predelana hrana , saj slabo vpliva na delovanje možganov, saj povzroča upad spomina in koncentracije.

Globoko dihanje

Pravilno in globoko dihanje bo pripomoglo k zmanjšanju stresnega hormona kortizola, zato bo telo bolje opravljalo svoje funkcije.

Kurkuma

Kurkuma je za telo zelo koristna zaradi svojih protivnetnih lastnosti. Pripomore tudi k  zmanjšanju oblog v možganih, ki povzročajo Alzheimerjevo bolezen. Poleg tega  spodbuja delovanje jeter, tako da bo pripomogla tudi pri odstranitvi prostih radikalov iz telesa.  Uporabite jo v  svežem soku, zmešančku ali juhi.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×