Preprost trik za vse, ki zvečer težko zaspite

Koliko časa običajno mine od vašega odhoda v posteljo do trenutka, ko potonete v zaslužen spanec?

Se je 6. množično izumrtje že začelo?

Naš planet je bil priča petim množičnim izumrtjem, ki so bila povezana z naravnimi fenomeni, neodvisnimi od človeka.

Služila s prodajo svojih vetrov, na koncu pa pristala v bolnišnici

Stephanie Matto, ki je zaslovelav priljubljeni resničnostni oddaji 90 dni do poroke, se je pred nedavnim lotila zelo nenavadne poslovne dejavnosti.

Za multiplo sklerozo je najverjetneje kriv virus Epstein-Barr

Multipla skleroza je kompleksna avtoimunska bolezen, za katero je značilno propadanje mielinskih ovojnic, ki obdajajo živčne celice. Imunski sistem začne namreč mielin zaznavati kot...

Katera zelišča odpravijo kandido?

Kandida pa v telesu sprošča strupe, kar lahko privede do različnih črevesnih težav, kot so vnetja, izmenične diareje in zaprtja.

Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.
Zdravje & prehranaNaravni načini za izboljšanje spomina

Naravni načini za izboljšanje spomina

MORDA VAS ZANIMA

Preverite, kako lahko vsak dan poskrbite za dober spomin in osredotočenost. Za svoje možgane boste veliko naredili že, če se boste odpravili v naravo in se naužili pomladnega sonca.

Kaj vključiti v prehrano?

- Oglas -

Možgani morajo ves čas dobivati hranila, ki jih potrebujejo za  učinkovito delovanje.  Izjemnega pomena za optimalno delovanje možganov in tudi živčevja je mangan. Mangan najdete v školjkah, orehih, stročnicah.

Spomin

Pomembno je tudi, da vaša prehrana vsebuje dovolj vitaminov B. Za pretok krvi po telesu sta pomembna vitamina C in E. Z vitaminom E bogata hrana so lešniki, sončnična semena, mandlji. Pri odstranjevanju strupenih snovi iz možganov  ima pomembno vlogo  tudi cink. Ne pozabite na Omega 3 maščobne kisline, ki jih najdete v lanenih semenih, semenih chia, morskih algah in sadežih.

Spominu in telesu škodijo tudi prosti radikali, zato poskrbite, da bo na vašem krožniku dovolj živil, ki vsebujejo  visoke količine antioksidantov. Takšna živila so borovnice, jagode goji, pravi kakav v prahu.

Kaj izločiti iz prehrane?

- Oglas -

Izogibajte se nezdravih maščob, kot je margarina in tudi vseh rafiniranih olj, vključno z oljem iz  oljne repice, arašidov, semen bombaža, soje, palmovega olja in trans maščob. Iz jedilnika izpustite tudi rafinirane ogljikove hidrate – bela moka, riž, sladkor in vsa industrijsko predelana hrana , saj slabo vpliva na delovanje možganov, saj povzroča upad spomina in koncentracije.

Globoko dihanje

Pravilno in globoko dihanje bo pripomoglo k zmanjšanju stresnega hormona kortizola, zato bo telo bolje opravljalo svoje funkcije.

Kurkuma

Kurkuma je za telo zelo koristna zaradi svojih protivnetnih lastnosti. Pripomore tudi k  zmanjšanju oblog v možganih, ki povzročajo Alzheimerjevo bolezen. Poleg tega  spodbuja delovanje jeter, tako da bo pripomogla tudi pri odstranitvi prostih radikalov iz telesa.  Uporabite jo v  svežem soku, zmešančku ali juhi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×