fbpx
Domov Zdravje & prehrana Najboljši pripravki iz bezgovih cvetov: Kaj vse si lahko pripravimo poleg soka?

Najboljši pripravki iz bezgovih cvetov: Kaj vse si lahko pripravimo poleg soka?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Poletje se počasi približuje, o čemer priča tudi cvetenje bezgovih grmov. Običajno je vrhunec sezone bezgovih cvetov, ki mamijo s svojim opojnim vonjem, prav junij. Narava nam ponuja razkošje zdravja in prijetnih okusov, zato bi bilo škoda, da ne bi izkoristili teh darov. Vendar pa nam mnogokrat zelo hitro zmanjka idej, za kaj vse bi lahko uporabili bezgove cvetove.

Tokrat se zato pomikamo malo dlje in vam ponujamo nekaj izvirnih, manj znanih možnosti njihove uporabe. Zagotovo za mnoge recepte še niste slišali, ampak ko jih boste preizkusili, vas bodo zelo verjetno povsem začarali!

In kaj vse se bomo naučili izdelati tokrat?

  • Bezgov kis
  • Bezgova tinktura za ublažitev simptomov alergij
  • Hranilno maslo za telo
  • Tonik za obraz/osvežilno pršilo za telo
  • Osvežilen bezgov sorbet – poslastica za poletne dni

Recepte najdete v novi številki revije Bodi eko.

revija Bodi eko JUNIJ 2018

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×