Zimsko obdobje je lahko izjemno neprizanesljivo za kožo, saj je ta podvržena mrazu in temperaturnim spremembam. Seveda zato za sijočo kožo nikakor ne pozabite na ustrezno nego, dodatno pa lahko za čudovito polt poskrbite tudi od znotraj, s prehrano in dodatki.

Prehrana in nega kože

Kolagen

V prehrano vnesite kolagen. Kolagen je  pomembna beljakovina v telesu, ki vpliva na sijoč videz kože. Z leti ga v telesu začne primanjkovati, kar opazimo kot prve znake staranja. Jemanje prehranskih dopolnil s kolagenom naj bi osvežilo in pomladilo kožo. Uživate lahko tudi živila, ki pospešujejo nastanek kolagena v telesu. Tako ima vitamin C  pomembno vlogo pri gradnji kolagena in ohranitvi njegove čvrstosti, saj pospešuje njegovo tvorbo in preprečuje njegovo razkrajanje. Dober vpliv na izgradnjo kolagena v telesu ima tudi česen, ki je bogat vir kislin in aminokislin, ki obnavljajo poškodovana kolagenska vlakna. Za koristno se izkaže tudi soja, saj njeni izdelki povečujejo nastanek kolagena. Jejte tudi ribe, zeleno zelenjavo, paradižnik in rdeče sadje.

Kumarice

Kumarice vsebujejo več kot 90 odstotkov vode, zato so odlične za sijoč videz kože. Seveda ne pozabite na zadostno količino popite vode in nesladkanih čajev skozi dan. Pripravite si vodo, obogateno z rezinami kumaric in svežo meto, ter pijte skozi dan, da boste poskrbeli za hidratacijo telesa.

Avokado

Avokado vsebuje dobre maščobe. Njegove sestavine kožo obnavljajo in pomlajujejo. Primeren je predvsem za suho kožo, saj  zdrave maščobe v avokadu odlično navlažijo in nahranijo kožo.

Jabolčni kis

Jabolčni kis je izjemno učinkovit pri marsikateri tegobi in dobro vpliva na splošno dobro počutje. Jabolčni kis čisti kožo, podpira zdravje črevesja, pripomore pa tudi pri uravnavanju sladkorja v krvi, kar se odrazi tudi na bolj zdravem videzu kože.