0,00 EUR

V košarici ni izdelkov.

Ekologija & OkoljeMercedes-Benz C 350 e – poskočni hibrid

Mercedes-Benz C 350 e – poskočni hibrid

MORDA VAS ZANIMA

Čeprav znamke Mercedes-Benz običajno ne povezujemo s hibridi, so tudi na slovenskem trgu ponudili priključni hibrid.

- Oglas -

mercedes C-350 e

Priključni hibridi – kombinacija električnega in avtomobila z motorjem na notranje izgorevanje

Priključni hibridni avtomobili imajo močnejšo baterijo, ki jo lahko napolnite iz omrežja. To se odraža v povečanem električnem dosegu, ki pa običajno znaša do največ petdesetih kilometrov. Priključni hibridi so kombinacija električnega in avtomobila z motorjem na notranje izgorevanje. Ta je običajno bencinski, lahko pa tudi dizelski. Praviloma so to vzporedni hibridi, kar pomeni, da lahko glede na način vožnje vlogo pogonskih enot opravljata eden, drugi ali oba motorja skupaj. Takšni hibridi večino časa delujejo v najbolj ekonomičnem načinu vožnje. Tako takšni hibridi zahtevajo manjšo porabo goriva in imajo nižje izpuste škodljivih snovi.

V električnem načinu lahko vozilo naredi maksimalno 31 kilometrov

Mercedes-Benz C 350 e je opremljen z 2.0 litrskim bencinskim motorjem moči 155 kW (211 KM) in električnim motorjem 60 kW (82 KM). Vozilo ima v električnem načinu vožnje doseg 31 km in lahko doseže maksimalno hitrost 130 km/h. Vozilo je opremljeno z litij-ionsko baterijo visoke napetosti, ki jo je možno polniti preko navadne domače vtičnice ali hitrega polnilca.

- Oglas -

Različni načini vožnje

Vozilo ima tri možne načine vožnje. Prvi je hibrid (standardni način). V tem načinu so na voljo vse funkcije vožnje, vožnja samo na elektriko, pomoč električnega motorja pri pospeševanju in regeneracija pri zaviranju. Sistem regeneracije energijo, ki se sprosti pri zaviranju z zavornim pedalom ali pri zaviranju z motorjem, pretvori v električno energijo. Ta se shranjuje v akumulatorju in je znova na voljo, ko vozilo začne pospeševati. Tako razbremeni akumulator, ki lahko napaja električne porabnike v vozilu.

Avtomobil omogoča tudi vožnjo samo z električnim motorjem ali samo z bencinskim motorjem, pri katerem pa baterija hrani energijo.

Litij-ionska baterija vozilu omogoča tudi ogrevanje in hlajenje vozila na mestu. Sistem obsega aktivacijo klimatske naprave, ogrevanje ogledal, zadnjega stekla in gretja ali klimatizacije prednjih sedežev.

mercedes C-350 e hibrid

- Oglas -

Notranjost: novost je drsna ploščica

Notranjost povezuje emocionalno podobo, enostavno upravljanje in najboljše materiale. Vozilo ima športna prednja sedeža v kombinaciji s samodejnim podajalnikom varnostnega pasu. Novost je drsna ploščica, ki je hkrati tudi počivalo za roko. Prepoznava tudi prstne geste, črke, številke in posebne znake. Velik informacijski zaslon je delno integriran v sredinsko konzolo in ima visoko resolucijo in povezljivost. Zračniki s kovinskim izgledom pa dajejo armaturni plošči športni videz.

Varnost

Vozilo omogoča serijsko radarsko podprto opozorilo, ki pred trkom poveča varnost pri vožnji tako, da voznika opozori na premajhno varnostno razdaljo in ob nevarnosti vozniku pomaga pri zaviranju. Asistenčni sistem Distronic Plus vozilo ohranja na želeni hitrosti in samodejno uravnava razdaljo do vozil pred njim. Na novo integrirani krmilni asistent vozniku dodatno pomaga ohranjati smer. Zlasti v zastoju ter pri nenehnem ustavljanju in speljevanju sistem razbremeni voznika, saj vozilo samodejno zavira in v določenih območjih hitrosti tudi pospešuje. Aktivni asistent za ohranjanje smeri nenehno spremlja oznake na cestišču. Z rahlim tresenjem volana in zvočnim signalom opozori voznika, če ta nenamerno zapusti označen vozni pas.

Na voljo je tudi 360-stopinjski sistem kamer, ki iz ptičje perspektive prikazuje okolico vozila na prikazovalniku multimedijskega sistema COMAND Online. Nadzor vseh štirih strani vozila poenostavi ocenjevanje situacije pri vseh vrstah manevriranja.

Aktivni asistent za parkiranje s pomočjo pri parkiranju in kamero za vzvratno vožnjo, pomaga tako pri iskanju prostega parkirnega mesta, kot tudi pri vzdolžnem in prečnem parkiranju ali zapuščanju parkirnega mesta. Vozilo samodejno usmeri na parkirno mesto tako, da namesto voznika prevzame nadzor nad krmiljenjem in zaviranjem. Vozilo je na voljo tudi s projekcijskim zaslonom Head-up Display, ki pomembne informacije projicira na steklo v voznikovo vidno polje.

NAJNOVEJŠE