Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Ekologija & okoljeLevi Strauss & Co na police uvrstil kolekcijo iz mešanice konoplje in...

Levi Strauss & Co na police uvrstil kolekcijo iz mešanice konoplje in bombaža

MORDA VAS ZANIMA

Je uporaba konoplje v tekstilni industriji zgolj modna muha ali bolj zelena prihodnost, ki bo »očistila« ene izmed največjih onesnaževalcev tega planeta? V podjetju Levi Strauss & Co verjamejo, da so našli rešitev.

Levi Strauss oblačila iz konoplje in bombaža

Vedno bolj trajnostno usmerjeni

- Oglas -

Podjetje Levi Strauss & Co. je v zadnjih letih trdo delalo, da se je preoblikovalo v napredno misleče, trajnostno usmerjeno podjetje. Uvedli so postopke varčevanja z vodo, ponudili storitve recikliranja starih oblačil v vseh ameriških trgovinah, uvedli linijo kavbojk iz starih ribiških mrež in spodbujali stranke, da redkeje perejo svoje kavbojke. Njihov najnovejši način boja proti onesnaževanju okolja pa je kolekcija kavbojk iz »bombažne konoplje« – zmes konoplje in bombaža, ki je kupcem na nakupovalnih policah na voljo od 4. marca.

Konoplja za rast potrebuje manj vode in v tla vrne več hranil

Oblačila iz konoplje

Znano je, da je konoplja veliko bolj trajnosten material kot bombaž. Je gosto rastoča rastlina, ki duši konkurenčne plevele in zmanjšuje potrebo po pesticidih, za rast pa potrebuje za polovico manj vode od bombaža, prav tako pa vrne nazaj v tla približno 60 odstotkov hranil, ki jih porabi za rast. Konoplja, ki so jo v podjetju Levi Strauss & Co. uporabili za novo kolekcijo, je zrasla na področju, kjer je bilo dežja zanjo dovolj, zato dodatno zalivanje sploh ni bilo potrebno. Razlog, zakaj konoplje v tekstilni industriji proizvajalci niso uporabljali že prej, je ta, da je konoplja precej grob material, ne preveč udoben za nošenje.

»Potrošnikom lahko ponudimo kakovosten izdelek iz konoplje«

Paul Dillinger iz podjetja Levi Strauss & Co. je poudaril, da je zdaj končno napočil čas, ko lahko potrošnikom ponudijo kakovosten bombažno-konopljin izdelek, ki je prav tako dober, če ne celo boljši od bombaža. V kolekciji kupcem ponujajo tudi kratke majice, narejene iz recikliranega jeansa in zmesi konoplje ter bombaža, kratke hlače pa so ustvarili iz stoodstotnega najlona, kar pomeni, da se jih lahko v celoti reciklira.

Levi Strauss oblačila iz konoplje in bombaža

Eno samo podjetje ni dovolj, da se celotna industrija spremeni

Kot zatrjujejo na svoji uradni spletni strani, si prizadevajo, da bi njihova blagovna znamka spodbudila pozitivne, trajnostne spremembe in dobičkonosne poslovne rezultate. S trajnostno oblikovanimi izdelki so resno pristopili k perečemu problemu in razvili projekte, kot so »Water<Less« in »Waste<Less«. Vseeno pa se zavedajo, da eno samo podjetje ni dovolj, da se industrija spremeni. »Z delitvijo naših pristopov z drugimi tekstilnimi podjetji lahko skupaj delamo za isti cilj, da premaknemo našo industrijo naprej in zmanjšamo naš vpliv na planet. S sodelovanjem z vladami, nevladnimi organizacijami, dobavitelji in celo konkurenti lahko zagotovimo, da je napredek, ki ga dosežemo, deljen in lahko posledično koristi ljudem povsod po svetu,« še pišejo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×