Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaKo ne zmorete brez ogljikovih hidratov

Ko ne zmorete brez ogljikovih hidratov

MORDA VAS ZANIMA

Veliko diet zapoveduje izogibanje ogljikovim hidratom, saj naj bi s povečanim vnosom beljakovin namesto OH pospešili kurjenje maščobe. Katerih hidratom se ni potrebno izogibati?

- Oglas -

Že ptički na veji čivkajo, da so živila, kot je bel kruh, sladko pecivo, slano pecivo ali testenine ne tako zelo nujen del vašega vsakdana. Nekateri ogljikovi hidrati pa so vseeno koristni za telo, saj predstavljajo pomemben člen v prehranski piramidi. Seveda pa je zelo odvisno, katere ogljikove hidrate jemo in ob kateri uri posegamo po njih.

Ovseni kosmiči

Za kosilo si brez skrbi privoščite kvinojo, saj ima trikrat več beljakovin kot ostala žita. Je bogata z vlakninami in minerali, poleg tega pa ne vsebuje glutena.

Posezite tudi po rjavem rižu. Ima nizek glikemični indeks in veliko dobrih vsebnosti. Ne pozabite ga dobro sprati pred kuhanjem.

- Oglas -

Ajdova moka je najbolj primerna moka za peko kruha (tu bodite pozorni pri ostalih sestavnih, saj 100% ajdov kruh ne obstaja), sladic, žgancev in podobnih zadev. Ima ogromno antioksidantov in uravnava sladkor v krvi.

Ovseni kosmiči so polni balastnih snovi nenasičenih maščob ter uravnavajo prebavo. Vsebujejo ogromno vitaminov ter mineralov. Ne pozabite, da jih je pred uporabo potrebno ali namakati nekaj ur ali pa malce pokuhati, saj so tako lažje prebavljivi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×