Ko ne zmorete brez ogljikovih hidratov

    Veliko diet zapoveduje izogibanje ogljikovim hidratom, saj naj bi s povečanim vnosom beljakovin namesto OH pospešili kurjenje maščobe. Katerih hidratom se ni potrebno izogibati?

    Že ptički na veji čivkajo, da so živila, kot je bel kruh, sladko pecivo, slano pecivo ali testenine ne tako zelo nujen del vašega vsakdana. Nekateri ogljikovi hidrati pa so vseeno koristni za telo, saj predstavljajo pomemben člen v prehranski piramidi. Seveda pa je zelo odvisno, katere ogljikove hidrate jemo in ob kateri uri posegamo po njih.

    Ovseni kosmiči

    Za kosilo si brez skrbi privoščite kvinojo, saj ima trikrat več beljakovin kot ostala žita. Je bogata z vlakninami in minerali, poleg tega pa ne vsebuje glutena.

    Posezite tudi po rjavem rižu. Ima nizek glikemični indeks in veliko dobrih vsebnosti. Ne pozabite ga dobro sprati pred kuhanjem.

    Ajdova moka je najbolj primerna moka za peko kruha (tu bodite pozorni pri ostalih sestavnih, saj 100% ajdov kruh ne obstaja), sladic, žgancev in podobnih zadev. Ima ogromno antioksidantov in uravnava sladkor v krvi.

    Ovseni kosmiči so polni balastnih snovi nenasičenih maščob ter uravnavajo prebavo. Vsebujejo ogromno vitaminov ter mineralov. Ne pozabite, da jih je pred uporabo potrebno ali namakati nekaj ur ali pa malce pokuhati, saj so tako lažje prebavljivi.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte