Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaKako pokuriti več maščob? Preizkusite te preproste spremembe!

Kako pokuriti več maščob? Preizkusite te preproste spremembe!

MORDA VAS ZANIMA

Hitrost našega metabolizma močno vpliva na telesno težo. Še posebej če poskušate shujšati, vas verjetno zanima, kako pospešiti delovanje metabolizma. Hitrejši metabolizem namreč pomeni, da se bo več hrane, ki jo pojeste, pretvorilo v energijo, ki se bo nato porabila, namesto da bi se uskladiščila v obliki maščobnih zalog. Namesto da torej poskušate z drastičnim omejevanjem kalorij ali pa da pretiravate s telesno aktivnostjo, raje posvetite nekaj pozornosti tudi svojemu metabolizmu. Že z nekaj preprostimi spremembami lahko spravite svoj metabolizem v pogon in pospešite proces izgorevanja maščob.

- Oglas -

Voda in čaj

Popijte več vode in čaja

To, kako hiter ali počasen bo naš metabolizem, je v veliki meri odvisno od tega, koliko tekočine vsakodnevno vnesemo v telo. Pri tem je še posebej dobra izbira voda. Več vode tako pomeni hitrejšo porabo kalorij. Seveda pa skrb za zadosten vnos tekočine prinaša tudi ogromno drugih pozitivnih vplivov na zdravje in počutje. Priporočljivo je sicer tudi, da vodo občasno kombinirate s toplim čajem. Vroči napitki namreč pospešijo metabolizem. Učinek bo že boljši, če si pripravite skodelico zelenega čaja, ki je znan po tem, da pospeši kurjenje maščob, kar je predvsem zasluga katehinov, ki jih vsebuje.

Poskusite s prekinitvenim postom

Verjetno ste že zasledili, da se v zadnjem času vse več ljudi odloča za prekinitveni post. Pri tem je možnih več oblik, vendar pa je najpogostejša ta, da vse obroke spravimo v omejeno število ur, na primer 8 ali 6. Preostanek časa pa pustimo telesu, da počiva. To lahko med drugim pomaga pri zmanjšanju vnetij v telesu, hkrati pa s prekinitvenim postom spodbudimo porabo maščob.

Ne skoparite z začimbami

Tudi začimbe lahko pomembno prispevajo k pospeševanju metabolizma in s tem h kurjenju maščob oziroma k hitrejši porabi kalorij. Še posebej koristna je uporaba kajenskega popra. Vsebuje namreč kapsaicin, ki poskrbi za hitrejše delovanje metabolizma in izgorevanje maščob, obenem pa zmanjša vaš apetit.

Vsaj občasno si privoščite obisk savne

- Oglas -

Izvrstna metoda za pospeševanje delovanja našega metabolizma je tudi obiskovanje savn, pri čemer na bi imela najbolj pozitivne učinke infrardeča savna. Hkrati pa boste s tem seveda spodbudili proces naravnega razstrupljanja telesa.

probiotiki, hujšanje

Povečajte vnos probiotikov

Črevesje ima izjemno velik vpliv na naše zdravje pa tudi na hujšanje. Raziskave so pokazale, da imajo običajno največ težav z izgubo odvečnih kilogramov tisti ljudje, pri katerih v črevesju prevladujejo škodljive bakterije. Več probiotikov lahko tako pomeni precej lažje hujšanje.

Omejite uživanje alkohola

Naše telo ima ogromno dela z izločanjem alkohola. Če pogosto posegate po alkoholnih pijačah, lahko to sčasoma zelo upočasni metabolizem. Seveda pa vsebujejo alkoholne pijače običajno tudi precej praznih kalorij, zato so med hujšanjem še posebej problematične.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×