fbpx
Domov Zdravje & prehrana Kako lahko hrana vpliva na vaše razpoloženje?

Kako lahko hrana vpliva na vaše razpoloženje?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Preberite si presenetljive načine, kako hrana vpliva na vaše razpoloženje.

Hrana razpoloženje

Ali sredozemska hrana zašiti proti depresiji?

Sredozemska prehrana, polna zelenjave, sadja in oreščkov, stročnic in rib zmanjšuje vnetja in je koristna za zdravje srca. Poleg tega uživanje mediteranske hrane zaščiti pred depresivnimi motnjami. Če se ne odpravljate kmalu v Španijo in Grčijo se pretvarjajte, da ste tam in jejte njihovo hrano. Dodajte še veliko zelenjave in začimb.

Vam bo prehranjevanje s hitro prehrano povečalo tveganje za depresijo?

Hranjenje s hitro prehrano, kot so hamburgerji, klobase in pice povečajo tveganje za nastanek depresije. Potrudite se, da jeste zdravo in jejte uravnoteženo hrano kot je le na voljo. S tem se boste počutili boljše in posledično tudi boljše izgledali.

Boste v pozitivnem razpoloženju jedli več?

Ne dogaja se samo, da v slabem razpoloženju pojeste, prav tako de to dogaja tudi v boljšem razpoloženju. Poskusite najti ravnovesje v vašem razpoloženju, brez ekstremov, ki lahko sprožijo prenajedanje.

Ali prigrizki vplivajo na vaše počutje?

Uživanje sadja je povezano z nižjo anksioznostjo, depresijo, čustveno stisko. Če se prenajeste slastnih prigrizkov to seveda vpliva na vaše počutje, saj boste uživali samo med hranjenjem, ko vas bo bolel trebuh pa boste zaradi nezdravih prigrizkov imeli slabo vest.

Preberite si, katera hrana izboljša razpoloženje.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×