Kako lahko hrana vpliva na vaše razpoloženje?

Preberite si presenetljive načine, kako hrana vpliva na vaše razpoloženje.

Hrana razpoloženje

Ali sredozemska hrana zašiti proti depresiji?

Sredozemska prehrana, polna zelenjave, sadja in oreščkov, stročnic in rib zmanjšuje vnetja in je koristna za zdravje srca. Poleg tega uživanje mediteranske hrane zaščiti pred depresivnimi motnjami. Če se ne odpravljate kmalu v Španijo in Grčijo se pretvarjajte, da ste tam in jejte njihovo hrano. Dodajte še veliko zelenjave in začimb.

Vam bo prehranjevanje s hitro prehrano povečalo tveganje za depresijo?

Hranjenje s hitro prehrano, kot so hamburgerji, klobase in pice povečajo tveganje za nastanek depresije. Potrudite se, da jeste zdravo in jejte uravnoteženo hrano kot je le na voljo. S tem se boste počutili boljše in posledično tudi boljše izgledali.

Boste v pozitivnem razpoloženju jedli več?

Ne dogaja se samo, da v slabem razpoloženju pojeste, prav tako de to dogaja tudi v boljšem razpoloženju. Poskusite najti ravnovesje v vašem razpoloženju, brez ekstremov, ki lahko sprožijo prenajedanje.

Ali prigrizki vplivajo na vaše počutje?

Uživanje sadja je povezano z nižjo anksioznostjo, depresijo, čustveno stisko. Če se prenajeste slastnih prigrizkov to seveda vpliva na vaše počutje, saj boste uživali samo med hranjenjem, ko vas bo bolel trebuh pa boste zaradi nezdravih prigrizkov imeli slabo vest.

Preberite si, katera hrana izboljša razpoloženje.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.