fbpx
Domov Zdravje & prehrana Pripravite si svoj športni napitek

Pripravite si svoj športni napitek

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

V trgovini najdete bogato ponudbo pisanih športnih napitkov, ki naj bi telesu pomagali doseči večjo učinkovitost med fizično aktivnostjo. Takšni napitki vsebujejo veliko umetnih snovi, ki lahko imajo škodljive posledice za vaše zdravje. Preberite, kako si lahko pripravite naraven športni napitek.

Športni napitek

Športni napitki polni umetnih barvil

Športni napitki so pri intenzivni fizični aktivnosti priporočljivi, saj s potenjem izgubljate tudi elektrolite in hranljive snovi. A bodite pozorni pri izbiri umetno pripravljenih napitkov.

Večinoma so ti namreč le zelo lepo obarvan sladkor. Športni napitki namreč običajno vsebujejo umetna barvila, ki niso dobra za organizem. Prav tako vsebujejo visoke količine umetnih sladil, ki pri preveč pogosti uporabi škodijo telesu.

Še posebej če ste rekreativec, je priporočljivo, da svojega telesa ne zastrupljate po nepotrebnem in si pripravite svoj športni napitek.

Za daljši sprehod ali lažjo telesno aktivnost, ki traja zgolj pol ure, je najboljša izbira še vedno voda.

Kaj potrebujete?

  • sveže stisnjen limon sok (polovica limone)
  • sveže stisnjen limetin sok (polovica limete)
  • 1,5 g soli
  • 2 žlici medu ali sladkorja
  • liter vode.

Postopek:

Vse sestavine dajte v električni mešalnik in mešajte tako dolgo, da se med ne raztopi. Po želji lahko dodate tudi led.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×