Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaJaponski učitelj solz: »Jokajte vsaj enkrat tedensko, da vam stres ne bo...

Japonski učitelj solz: »Jokajte vsaj enkrat tedensko, da vam stres ne bo prišel do živega!«

MORDA VAS ZANIMA

Pogosto slišimo, da je smeh najboljše zdravilo. Vendar pa so nekateri prepričani, da naj bi se rešitev za mnoge težave v resnici skrivala v joku. Prav solze naj bi namreč izjemno pomagale pri lažjem spopadanju z vsakodnevnim stresom. To je tudi filozofija, ki jo zagovarja Hidefumi Yoshida, nekdanji srednješolski profesor, ki danes samega sebe imenuje »namida sensei« oziroma »učitelj solz«. Njegove delavnice in predavanja so na Japonskem izjemno priljubljene. Vabijo ga v številne ustanove, od šol do zasebnih podjetij – in to z enim samim namenom, da bi jih naučil jokati!

- Oglas -

Jokanje

Namerno izvabljanje solz za boljše zdravje in počutje

Hidefumi Yoshida izobražuje ljudi vseh starosti o psiholoških koristih joka. Udeležencem svojih delavnic pogosto priporoča redno poslušanje glasbe, gledanje filmov in branje knjig, ki imajo potencial, da iz njih izvabijo solze. Jok vsaj enkrat na teden naj bi imel po njegovem mnenju izjemno pomemben vpliv na obvladovanje simptomov stresa, ki se mu danes skorajda ni mogoče izogniti. Pri izvedbi delavnic in predavanj, ki jih pripravlja že od leta 2014, japonskemu »učitelju solz« pomaga tudi Hideho Arita, sicer profesor na medicinski fakulteti.

Solze so nemalokrat tudi predmet znanstvenega raziskovanja

Obstaja sicer tudi kar nekaj študij, ki potrjujejo pozitivne vplive joka na naše duševno zdravje. Eno izmed njih je denimo že leta 1981 pripravil dr. William Frey, po izobrazbi biokemik. Kot je zapisal, naj bi solze pomagale pri zmanjševanju količine stresnih hormonov v telesu, posledično pa se na koncu počutimo precej bolje, čeprav je bila povod za jok žalost ali napetost. Tudi leta 2008 izvedena raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 3000 ljudi, je potrdila, da jok pomaga pri lažjem spopadanju s težkimi situacijami. Avtorji te raziskave tako menijo, da bi bilo lahko namerno spodbujanje joka zelo učinkovita oblika terapije.

Pogosto so najmočnejši tisti ljudje, ki si dopustijo jokati

Podporo za trditve, da naj bi bil jok celo bolj koristen za spopadanje s stresom kot na primer spanec ali smeh, je torej mogoče najti tudi v znanosti. Izjemna priljubljenost, ki jo uživa Hidefumi Yoshida, japonski »učitelj solz«, je tako precej bolj razumljiva. Če sami sodite med tiste, ki pogosto zadržujejo solze, misleč, da se ne smejo zlomiti, je torej najverjetneje čas, da spremenite svojo perspektivo.

- Oglas -

Prav jok vam lahko pomaga, da postanete močnejši in da se lažje spopadate z vsakodnevnimi izzivi. Med drugim naj bi bil reden jok zelo koristen celo za tiste, ki jih pogosto mučijo tenzijski glavoboli. Pri tem je sicer treba poudariti, da ima pozitiven vpliv na lajšanje tipičnih simptomov stresa tako jok, ki ga sproži žalost, kot jok, ki je posledica veselja. V obeh primerih namreč pride do sprostitve vašega avtonomnega živčevja.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×