DomovEkologija & OkoljeGoogle ukinil monetizacijo vsebin, ki spodbujajo zanikanje podnebnih sprememb

Google ukinil monetizacijo vsebin, ki spodbujajo zanikanje podnebnih sprememb

Takoj ko so pri spletnem velikanu prepovedali vse napaฤne informacije v zvezi s cepivi na YouTubu, je Google naredil ลกe en korak k demonetizaciji vsebin, ki spodbujajo laลพne trditve o podnebnih spremembah.

Niฤ veฤ oglaลกevalskega denarja za napaฤne informacije

Google je v objavi 7. oktobra pojasnil, da ne bo dovoljeval oglaลกevanja ob vsebini, ki je v nasprotju z โ€œuveljavljenim znanstvenim soglasjem o obstoju in vzrokih podnebnih spremembโ€. S to potezo bo demonetiziran tudi vsak videoposnetek na platformi YouTube v lasti Googla, ki podaja napaฤne informacije o podnebnih spremembah. Vsebina bo ostala vidna, vendar ustvarjalec ne bo mogel zasluลพiti z ogledi ali kliki.

โ€œTo vkljuฤuje vsebine, ki se nanaลกajo na podnebne spremembe kot prevaro ali teorijo zarote, trditve, ki zanikajo, da dolgoroฤni trendi kaลพejo, da se podnebje segreva, in trditve, ki zavraฤajo, da emisije toplogrednih plinov ali ฤloveลกka dejavnost prispevajo k podnebnim spremembam,โ€ so pojasnili pri Googlu.

Nova politika za kreatorje vsebin bo zaฤela veljati prihodnji mesec. Do te odloฤitve so pri Googlu priลกli po posvetovanju z mnogimi โ€œverodostojnimi viriโ€ na podroฤju znanosti o podnebju, vkljuฤno z znanstveniki, ki so delali na poroฤilih Zdruลพenih narodov IPCC o oceni podnebja.

Korak v pravo smer?

ฤŒeprav je to korak v pravo smer, se ne zdi zgolj dobronamerno prizadevanje za zajezitev napaฤnih informacij in teorij zarote. Tudi nekateri veliki Googlovi oglaลกevalski naroฤniki so izrazili zaskrbljenost, da bi se njihovi oglasi lahko prikazovali ob tovrstnih vsebinah in bi jih bralci in gledalci lahko povezovali z dvomljivimi informacijami o podnebnih spremembah.

ยปV zadnjih letih smo neposredno sliลกali vse veฤ naลกih oglaลกevalskih in zaloลพniลกkih partnerjev, ki so izrazili zaskrbljenost glede oglasov, ki se prikazujejo ob vsebinah, ki spodbujajo netoฤne trditve o podnebnih spremembah. Oglaลกevalci preprosto ne ลพelijo, da se njihovi oglasi prikazujejo poleg takลกne vsebine. Zaloลพniki in ustvarjalci ne ลพelijo, da se oglasi, ki promovirajo te trditve, pojavljajo na njihovih straneh ali v videoposnetkih, ยซpiลกe โ€‹โ€‹v Googlovi objavi.

Poleg tega se je Google moฤno zavezal, da bo podjetje ลกe bolj trajnostno. Tehnoloลกki velikan je od leta 2007 ogljiฤno nevtralen in upa, da bo prvo veliko podjetje, ki bo do leta 2030 delovalo brez ogljika, z namenom, da bo v naslednjih nekaj letih vodil vse svoje podatkovne centre o obnovljivi energiji brez ogljika.

Bodi Eko
Bodi Eko
Na uredniลกtvu s skupnimi moฤmi pripravljamo ลกtevilne ฤlanke in prispevke za zdravje in zdravo ลพivljenje, ekologijo ter nasvetov za dom ter uฤinkovito rabo energije ลฝe veฤ kot 20 let spremljamo in raziskujemo omenjena podroฤja ter se ves ฤas izobraลพujemo in nadgrajujemo svoje znanje.

NAJNOVEJล E